3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

150838
TodayToday23
YesterdayYesterday50
This_WeekThis_Week232
This_MonthThis_Month1614
All_DaysAll_Days150838

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 2 επισκέπτες και κανένα μέλος

Αρχική

Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

     


       Την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018 η Α' τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας.

       Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και πήραν μέρος σε βιωματικά προγράμματα με την επίβλεψη των καθηγητών που συνόδευαν. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που παρακολούθησαν είναι:

1. Στο Κατώφλι της Αρχιτεκτονικής

 Σχεδιασμός/υλοποίηση: Χριστίνα Τσινισιζέλη, εικαστικός

Οι μαθητές  παίρνουν μέρος σε ένα πραγματικό εργαστήριο κατασκευής μακέτας.

Στόχος του εργαστηρίου είναι  να προσεγγίσουν οι μαθητές την έννοια της αρχιτεκτονικής και να εξοικειωθούν με την  αρχιτεκτονική σύνθεση, δίνοντας μορφή στις ιδέες τους. Με αφορμή τα κτίρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Έλλάδος, το Κανάλι και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος πειραματίζονται με τα εργαλεία του αρχιτέκτονα, όπως τα υλικά κατασκευής μακέτας, τη χρήση κλίμακας σχεδίασης, βασικών σχημάτων και γεωμετρίας και μαθαίνουν με ποιο τρόπο μια ιδέα μπορεί να μεταφερθεί είτε στο χαρτί (δισδιάστατη), είτε στη μακέτα (τρισδιάστατη).


2. Το κλίμα αλλάζει

 Σχεδιασμός/υλοποίηση: Σχεδιασμός: Δρ Ι. Κωλέτσης, Δρ Ελ. Γαλανάκη, Φυσικοί - Μετεωρολόγοι, Επιστημονικοί Συνεργάτες του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Οι μαθητές με αφορμή το μετεωρολογικό σταθμό του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και εργαλείο το πείραμα και την παρατήρηση μέσω ειδικών VR γυαλιών ανακαλύπτουν πώς ο άνθρωπος έχει επηρεάσει το κλίμα σε παγκόσμιο αλλά και σε τοπικό επίπεδο, αλλά και πως εξελίχθηκε η χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. 

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι μαθητές να μάθουν για τις αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού στο πλαίσιο του πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην καθημερινή λειτουργία του ΚΠΙΣΝ.


3. Η ηλιακή ενέργεια κι ένας κόσμος σε διαρκή κίνηση

Σχεδιασμός/ υλοποίηση: STEM education

Γιατί το νερό, ο ήλιος και ο άνεμος είναι πηγές ενέργειας; Με ποιο τρόπο δίνονται οι εντολές για να αρχίσει να κινείται μια μηχανή; Γιατί κινούνται στον ουρανό ο Ήλιος και η Σελήνη; Γιατί πνέουν οι άνεμοι και πώς κυλάνε τα ποτάμια;

Φύση, φυσικό περιβάλλον, μηχανές, κίνηση, ηλιακή ενέργεια, μετατροπή μορφών ενέργειας, τρόποι μεταφοράς της μηχανικής ενέργειας, αυτοματισμοί.

Οι μαθητές καλούνται να προσεγγίσουν τα παραπάνω ερωτήματα, δομώντας τις δικές τους μηχανικές κατασκευές, οι οποίες αποτελούν προσομοιώσεις πραγματικών μηχανών.

 

             Ο Διευθυντής                                                                       Οι καθηγητές της Τεχνολογίας

Πέτρος Κανέλλος                                                                         Κόνσουλας Ευάγγελος

                                                                                                  Θεοδωρίδου Πολυτίμη