3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

Τι ώρα είναι;

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Ποιοι γιορτάζουν;

Αριθμός επισκεπτών

879
TodayToday3
YesterdayYesterday15
This_WeekThis_Week149
This_MonthThis_Month360
All_DaysAll_Days879

Αρχική

Φίλτρο
  • Μάϊος 2015

    Archives for : Μάιος2015

    «Τα ταξιδιάρικα πουλιά» παίρνουν συνέντευξη

    Στο πλαίσιο των εργασιών του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+με τίτλο «AU FIL DE NOS COURS D’EAU» η ομάδα «ταξιδιάρικα πουλιά» του σχολείου με τον Διευθυντή και 3 εκπαιδευτικούς επισκέφτηκαν τον Ερασίνο ποταμό στη Βραβρώνα του Δήμου Μαρκόπουλου και πήραν συνέντευξη από τον ιστορικό και κάτοικο της περιοχής κο Μεθενίτη καθώς και από την εκπρόσωπο του Δήμου κα Σκοπελίτη πολιτικό μηχανικό.
    Η ομάδα του σχολείου αποτελείτο από 22 ενθουσιώδεις μαθητές οι οποίοι είχαν μοιραστεί και τους ρόλους.Για τις ανάγκες της συνέντευξης 2 μαθητές ήταν οι καμεραμάν της παρέας οι οποίοι είχαν αναλάβει το δύσκολο έργο της βιντεοσκόπησης. Μία μαθήτρια με δημοσιογραφικό μαγνητόφωνο αφού προλόγισε τους καλεσμένους φρόντιζε για την μαγνητοφώνηση της συνέντευξης. Οι υπόλοιποι μαθητές χωρισμένοι σε 4 ομάδες έθεταν τις ερωτήσεις στους συνεντευξιαζόμενους.
    «Τα ταξιδιάρικα πουλιά» τις 2 προηγούμενες εβδομάδες με τη βοήθεια της καθηγήτριάς τους σκέφτηκαν και συνέταξαν τις ερωτήσεις που θα έθεταν. Τις χώρισαν δε σε 4 κατηγορίες οι οποίες είναι:
    α΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ,
    β΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
    γ΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ,
    δ΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΟ
    Κατά γενική ομολογία η ομάδα «Τα ταξιδιάρικα πουλιά» πέταξε κυριολεκτικά,άφησε έκπληκτους τους συνεντευξιαζόμενους για τον επαγγελματισμό με τον οποίον αντιμετώπισαν την κατάσταση,τον αυθορμητισμό και τις γνώσεις τους για το θέμα. Ο διευθυντής του σχολείου κος Πανόπουλος δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένος ,αν και διστακτικός στην αρχή για τέτοιου είδους εγχειρήματα.
    Για μία ακόμη φορά διαπιστώσαμε ότι στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής δράσης επιτυγχάνεται η ανάδειξη ιδιαίτερων ταλέντων και κλίσεων μέσω της ενεργητικής συμμετοχής και εμπλοκής των μαθητών, της αυτονομίας ,της αυτενέργειας και της αλληλεπίδρασης. Αναπτύσονται οι επικοινωνιακές ικανότητες των μαθητών, η αμοιβαιότητα και η μεταξύ τους συνεργασία. Καλλιεργείται η κριτική σκέψη, το συναισθηματικό κλίμα και ανώτερες πνευματικές δεξιότητες.
    Οι δράσεις αυτές συμβάλλουν τέλος στην κοινωνικοποίηση (ιδιαίτερα των μελών εκείνων που για διαφόρους λόγους διστάζουν να εκτεθούν) και στη δημοκρατική αγωγή και ήθος των μαθητών.