3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

150795
TodayToday30
YesterdayYesterday55
This_WeekThis_Week189
This_MonthThis_Month1571
All_DaysAll_Days150795

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 4 επισκέπτες και κανένα μέλος

Φίλτρο
  • Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Άμφισσα

    Έκθεση πεπραγμένων εκπαιδευτικής εκδρομής στην Άμφισσα

    Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης 3ου Γυμνασίου Περιστερίου: «Αναζήτηση και καταγραφή πυκνωτών φυσιογνωμίας διαφόρων ελληνικών πόλεων και περιοχών»

    Αντικείμενο του προγράμματος είναι η «Ταυτότητα και η Φυσιογνωμία των ελληνικών πόλεων και περιοχών». Η ταυτότητα και η φυσιογνωμία μιας πόλης είναι ένα ζήτημα πολυδιάστατο. Μπορεί διαφορετικές πόλεις να μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά αλλά έχουν και στοιχεία που τις διαφοροποιούν και τους προσδίδουν τη μοναδικότητά τους. Αυτά τα στοιχεία είναι που αναζητάμε με  αυτό το πρόγραμμα. Μια τέτοια  έρευνα, πέρα από το γεγονός ότι αναδεικνύει πτυχές μιας πόλης, είναι και  ένας τρόπος που μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες στους μαθητές, να τους ευαισθητοποιήσει σε περιβαλλοντικά θέματα και να βοηθήσει κατά κάποιον τρόπο κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια.

     

    Στα πλαίσια λοιπόν αυτού του προγράμματος, πραγματοποιήσαμε διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Άμφισσας, στις 13-14/2/2018, με θέμα:«Ελιά το δώρο των θεών στη Φωκική Γη».

  • Εκπαιδευτική Εκδρομή στα πλαίσια του προγράμματος Αναζήτηση και καταγραφή πυκνωτών φυσιογνωμίας διαφόρων ελληνικών πόλεων και περιοχών

    Έκθεση πεπραγμένων εκπαιδευτικής εκδρομής στην Άμφισσα

    Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης 3ου Γυμνασίου Περιστερίου: «Αναζήτηση και καταγραφή πυκνωτών φυσιογνωμίας διαφόρων ελληνικών πόλεων και περιοχών»

    Αντικείμενο του προγράμματος είναι η «Ταυτότητα και η Φυσιογνωμία των ελληνικών πόλεων και περιοχών». Η ταυτότητα και η φυσιογνωμία μιας πόλης είναι ένα ζήτημα πολυδιάστατο. Μπορεί διαφορετικές πόλεις να μοιράζονται κοινά χαρακτηριστικά αλλά έχουν και στοιχεία που τις διαφοροποιούν και τους προσδίδουν τη μοναδικότητά τους. Αυτά τα στοιχεία είναι που αναζητάμε με  αυτό το πρόγραμμα. Μια τέτοια  έρευνα, πέρα από το γεγονός ότι αναδεικνύει πτυχές μιας πόλης, είναι και  ένας τρόπος που μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες στους μαθητές, να τους ευαισθητοποιήσει σε περιβαλλοντικά θέματα και να βοηθήσει κατά κάποιον τρόπο κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια.

    Στα πλαίσια λοιπόν αυτού του προγράμματος, πραγματοποιήσαμε διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Άμφισσας, στις 13-14/2/2018, με θέμα:«Ελιά το δώρο των θεών στη Φωκική Γη».

     Και οι δύο μέρες  κύλησαν ομαλά και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Οι εκπαιδευτικοί στόχοι του προγράμματος εκπληρώθηκαν στο ακέραιο. Η συνεργασία των μαθητών με τους συμμαθητές τους, με τους συνοδούς καθηγητές, αλλά και με τα μέλη του ΚΠΕ  ήταν άψογη. Τα παιδιά σε όλες τις δράσεις έδειξαν συνέπεια και τήρησαν όλους τους κανόνες που είχαν τεθεί. Επίσης απέκτησαν καινούριες εμπειρίες και γνώσεις και ενισχύθηκε η ευαισθητοποίησή τους σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.

    Αναλυτικότερα 

  • Κυκλοφοριακή Αγωγή-Θεματική Εβδομάδα

    Το  Σχολείο μας από την Τρίτη 20/2/2018 μέχρι και την Παρασκευή 23/2/2018  υλοποίησε την Θεματική Εβδομάδα.

    Ένα από τα θέματα ήταν και η Κυκλοφοριακή Αγωγή.

    Την Τετάρτη 21/2/2018 οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου και την Πέμπτη 22/2/2018 οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου περπάτησαν μέχρι το Άλσος Περιστερίου, όπου συμμετείχαν σε δράσεις και βιωματικά παιχνίδια με σκοπό την γνωριμία και την εξοικείωσή τους με τον ΚΟΚ. 

    Το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής που βρίσκεται στο χώρο του Άλσους πλημμύρισε από τις φωνές και τον ενθουσιασμό των μαθητών του σχολείου μας, οι οποίοι ξεχύθηκαν στους χώρους του πάρκου με σκοπό να βρουν τις σωστές απαντήσεις και να συμπληρώσουν τα φυλλάδια εργασίας που είχαν διανεμηθεί νωρίτερα σε κάθε τμήμα.

    Μέσα από τη συνεργασία και την ομαδικότητα γνώρισαν τα κυριότερα σήματα οδικής κυκλοφορίας που συναντούν καθημερινά στους δρόμους, κατάφεραν να καταμετρήσουν όσα βρίσκονται στο πάρκο και να τα χωρίσουν σε κατηγορίες (απαγορευτικά, κινδύνου, υποχρέωσης)  και διαγωνίστηκαν στην ορθότητα αλλά και στην ταχύτητα  τοποθέτησης αυτών σύμφωνα με ένα κατάλογο που είχε κατασκευαστεί για αυτό το σκοπό. Στο τέλος το κάθε τμήμα χωριστά κλήθηκε να κατασκευάσει το δικό του σήμα (υποχρέωσης, απαγόρευσης ή κινδύνου) που θεώρησε απαραίτητο να υπάρχει στο χώρο του σχολείου.

    Η εφευρετικότητα, η δημιουργική σκέψη αλλά και η καλλιτεχνική αποτύπωση των ιδεών των μαθητών πραγματικά κατέπληξε τους καθηγητές που τους συνόδευσαν στο Άλσος Περιστερίου, το οποίο παραχωρήθηκε από το Δήμο Περιστερίου στο Σχολείο μας για να πραγματοποιήσουμε τη δράση μας.