3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

153403
TodayToday5
YesterdayYesterday90
This_WeekThis_Week329
This_MonthThis_Month734
All_DaysAll_Days153403

Συνδεδεμένοι Χρήστες

We have 13 guests and no members online

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων

diadikasia 1st page 2

Το σύστημα του “Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων” αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης μέσω μιας δυναμικής προσέγγισης, η οποία λαμβάνει υπόψη τους στόχους της εκπαίδευσης, τις ιδιαιτερότητες του κάθε σχολείου και τις βασικές λειτουργίες της σχολικής μονάδας.

Η εσωτερική αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας είναι μια διαρκής, συμμετοχική και δυναμική διαδικασία στην οποία εμπλέκεται το σύνολο της σχολικής κοινότητας για τον εντοπισμό των θετικών  σημείων, που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μονάδα, αλλά και των σημείων που χρήζουν βελτίωσης.

H διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας των τριών βασικών λειτουργιών της σχολικής μονάδας:

Βασικός φορέας της διαδικασίας του προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης είναι η ίδια η σχολική μονάδα, ενώ θεμελιώδη στοιχεία της αποτελούν ο αναστοχασμός, σχετικά με το παρεχόμενο εκπαιδευτικό έργο, αλλά και η τεκμηριωμένη αξιολογική κρίση που βασίζεται στη συστηματική συλλογή στοιχείων από ποικιλία πηγών.

Η Εξωτερική Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στοχεύει στην παροχή τεκμηριωμένης ανατροφοδότησης σχετικά με το έργο των σχολείων και στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, με βάση τις συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, τα κοινωνικο-πολιτισμικά δεδομένα της, καθώς και το γενικότερο κλίμα του σχολείου.

http://iep.edu.gr/el/axiologisi-eisagogi

Δείτε ακόμη: ΦΕΚ 140 τ.Β΄ 2021.Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων