3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

Τι ώρα είναι;

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Ποιοι γιορτάζουν;

Αριθμός επισκεπτών

1387
TodayToday8
YesterdayYesterday9
This_WeekThis_Week177
This_MonthThis_Month278
All_DaysAll_Days1387

Comenius

Έπεσε η αυλαία για το Ευρωπαικό Πρόγραμμα Comenius

Η τελευταία συνάντηση στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius έλαβε χώρα στην Αλεξάνδρεια της Ρουμανίας (3-5/06/15) και φιλοξενήθηκε στο Γυμνάσιο Mihai Viteazul, όπου παραβρέθηκαν η συντονίστρια του προγράμματος και μια καθηγήτρια από το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου.
Η πτήση προς Βουκουρέστι σύντομη. Προορισμός, το ορεινό χειμερινό θέρετρο Ποιάνα Μπράσοβ, σημείο συνάντησης όλων των αποστολών. Η διαδρομή προς τα Καρπάθια μαγευτική. Φτάνοντας μεσάνυχτα στο θέρετρο μας υποδέχθηκαν οι φίλοι μας υπό το φως του φεγγαριού.
Το τοπίο που αντικρίσαμε το πρωί μας έκοψε την ανάσα. Βρισκόμασταν στην καρδιά των Καρπαθίων! Πρώτος μας σταθμός στο Μπρασόβ της Τρανσυλβανίας το κάστρο Μπραν ή κάστρο του Κομή Δράκουλα, ένα από τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα της Ρουμανίας. Εδώ μάθαμε ότι ο Κόμης Δράκουλας ή Βλαντ Ντρακούλ ο Τρίτος, πραγματικά υπήρξε ως Πρίγκιπας της Βλαχίας, εθνικός ήρωας και κατά κόσμον γνωστός ως «Βλαντ ο Παλουκωτής» λόγω των «ιδιαίτερων» μεθόδων που χρησιμοποιούσε ενάντια στους εχθρούς του. Ο Βλαντ Ντρακούλ γεννήθηκε το 1431 στην Τρανσυλβανία, μια ορεινή περιοχή στη σύγχρονη Ρουμανία .
Επόμενος σταθμός το μαργαριτάρι των Καρπαθίων, το θέρετρο Σινάια, πατρίδα πολλών βασιλιάδων της Ρουμανίας. Εκεί ξεναγηθήκαμε στα κάστρα Πέλες και Πέλεσορ. Το πολυτελές κάστρο Πέλες υπήρξε θερινή κατοικία του Καρόλου Ι (1883) και το πιο διακριτικό κάστρο Πέλεσορ σε στυλ art nouveau ήταν το γαμήλιο δώρο του βασιλιά στον ανιψιό.
Γεμάτοι εικόνες πήραμε το δρόμο της επιστροφής στην Αλεξάνδρεια.
Την τελευταία μέρα στο Γυμνάσιο Mihai Viteazul η υποδοχή από τους μικρούς μαθητές με την εξαιρετική χορωδία τους ήταν συγκινητική, καθώς τραγούδησαν σε όλες τις γλώσσες του προγράμματος συνθέσεις καταξιωμένων ευρωπαίων συνθετών. Οι μεγαλύτεροι μαθητές μας προσέφεραν με περηφάνια τυπικά εδέσματα των χωρών του Προγράμματος που ετοίμασαν μόνοι τους σε ένα όμορφα διακοσμημένο χώρο με παραδοσιακές στολές.
Οι μαθητές εργάστηκαν ξεχωριστά σε μεικτές ομάδες και μυήθηκαν στο origami – στην καλλιτεχνία διπλώματος χαρτιού.
Η ομάδα των καθηγητών εργάστηκε πάνω στην αξιολόγηση του προγράμματος, συζητώντας και εξετάζοντας διεξοδικά την επίτευξη των άμεσων και έμμεσων στόχων.
Στο τέλος της διετούς μας διαδρομής, στο κλείσιμο του προγράμματος Comenius οι άμεσοι στόχοι που μπορούμε να πούμε ότι επετεύχθησαν είναι οι παρακάτω:
– η απόκτηση διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης,
-η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την προσωπική ανάπτυξη,
-η δραστηριοποίηση των συμμετεχόντων ως ενεργών πολιτών,
-η προαγωγή ίσων ευκαιριών στη εκπαίδευση,
-η προαγωγή εκμάθησης ξένων Γλωσσών και της χρήσης ΤΠΕ
Αναμφισβήτητα το ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχε τα δυο τελευταία χρόνια το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου πρόσφερε ποκίλες παιδαγωγικές εμπειρίες και ερεθίσματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές. Αποτέλεσε το κίνητρο για επικοινωνία μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων ,τη συνειδητοποίηση από όλους ότι ανήκουμε σε μια ευρωπαϊκή οικογένεια διατηρώντας τη διαφορετικότητά μας από τη μία και ενισχύοντας την ενότητά μας από την άλλη.

Ο κύριος σκοπός του είναι να προωθήσει το ενδιαφέρον για την Ευρωπαϊκή ιστορική κληρονομιά και την ίδια ώρα να ενισχύσει την ταυτοποίηση της τοπικής και της Ευρωπαϊκής κοινότητας, με την έννοια της ενότητας στην ποικιλομορφία (In varietate Concordia). Η ποικιλομορφία αποτελεί κρίσιμο αντίβαρο στην τάση απώλειας της ταυτότητας και των πολιτισμικών ριζών στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Η ενότητα δίνει έμφαση στις κοινές Ευρωπαϊκές μας αξίες που είναι αποτέλεσμα της κοινής μας κληρονομιάς από την αρχαιότητα ως σήμερα.
Απαραίτητο μέρος της προσέγγισης αυτής αποτελούν οι κινητικότητες των μαθητών και των καθηγητών στην Ευρώπη μαζί με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. Μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν σε δραστηριότητες σε πολυεθνικές ομάδες και αποκτησαν ενεργές, βιωματικές εμπειρίες εξερευνώντας, αξιολογώντας, χαρτογραφώντας, συναντώντας εθελοντικές ομάδες, ασχολούμενοι με τη μουσική, το χορό και την τέχνη. Τα αποτελέσματα αυτά φτάνουν στη σχολική κοινότητα μέσω παραδοτέων όπως ιστοσελίδες, εκθέσεις, ιδέες για σχέδια μαθημάτων, γιορτές της «Ευρωπαϊκής μέρας», εργαστήρια και παρουσιάσεις.
Όμως τα Ευρωπαϊκά σχέδια του 3ου Γυμνασίου δεν σταματούν εδώ.
Το σχολείο συνεχίζει με 2 νέα προγράμματα Erasmus+KA1, Erasmus+KA2 και ελπίζει να εμπλέξει περισσότερους μαθητές, εκπαιδευτικούς και φορείς της τοπικής κοινωνίας.

untitled

untitled 2

 


 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS 2013-2015

Για πρώτη φορά το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό  Πρόγραμμα Comenius κα μάλιστα σαν σχολείο συντονιστής.
Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα  Comenius έχει ισχύ για δύο σχολικά έτη, 2013-15. Οι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι συνολικά δέκα:
Ελλάδα, Γαλλία, Ρουμανία, Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία, Ουγγαρία, Πολωνία, Γερμανία και Βέλγιο. Η γλώσσα επικοινωνίας είναι τα γαλλικά  και το θέμα :
Jeunes citoyens à la recherche des trésors européens”
« Thesaurus Europae»
Συντονίστρια χώρα  είναι η Ελλάδα και συντονίστρια όλου του προγράμματος η καθηγήτρια γαλλικών  του σχολείου μας  Γεωργία Πέζου. Την παιδαγωγική ομάδα αποτελούν:
ο Διευθυντής Αναστάσιος Πανόπουλος και οι εκπαιδευτικοί  Αλεξάνδρα Τσούλου, Ειρήνη Πρασιώτη, Ελένη Μαρκαντωνάκη, Αναστασία Κυρίτση.
Οι δράσεις του προγράμματος ξεκινούν με τη διακρατική επίσκεψη στο Monistrol  sur Loire  της Γαλλίας όπου θα τεθούν και οι βάσεις του προγράμματος.
Οι ευρωπαίοι καθηγητές θα έρθουν σε επαφή με τους καθηγητές και τους μαθητές του Λυκείου του Monistrol  sur Loire  θα παρακολουθήσουν διδασκαλία μαθημάτων στις τάξεις και θα καταρτίσουν ένα σαφές πρόγραμμα εκπαιδευτικής συνεργασίας για τα δύο σχολικά έτη. Ασφαλώς, οι ευρωπαίοι καθηγητές θα ξεναγηθούν στα αξιοθέατα της περιοχής, θα συναντήσουν αρμόδιους διοικητικούς φορείς και θα συσκέπτονται επί μία εβδομάδα με τους γάλλους καθηγητές  για εκπαιδευτικά θέματα.
Θα ακολουθήσουν ταξίδια ομάδας μαθητών και καθηγητών σε όλες τις χώρες που συμμετέχουν. Στόχος των ταξιδιών αυτών είναι να γνωρίσουν οι δικοί μας μαθητές από κοντά το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων χωρών της ΕΕ, να καλλιεργήσουν το αίσθημα συνεργασίας με παιδιά από τις χώρες αυτές και, ασφαλώς, να εξασκήσουν τα γαλλικά και τα αγγλικά τους.

Στόχος του προγράμματος Comenius είναι η βελτίωση της σχολικής εκπαίδευσης και η ενίσχυση της ευρωπαϊκής της διάστασης. Ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται ποικιλοτρόπως: με τη διακρατική συνεργασία μεταξύ διαφορετικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από ολόκληρη την Ευρώπη, με την επιχορήγηση σχολικών συμπράξεων και δράσεων διακρατικής κινητικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών, με την επιχορήγηση δραστηριοτήτων ενδοϋπηρεσιακής κατάρτισης εκπαιδευτικών.

2    Το logo του προγράμματος

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Η μασκότ του προγράμματος

 

 

http://www.thesauruseuropae.com/

 

 


ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

1486903_10201857700795522_1588146942_n

1957815_10202972121175335_2113245034602510075_o

1980377_10204084887153789_378791269651971519_o (1)

10001047_10202535087529767_174472863_o

10001047_10202535088129782_1166202446_o

10013229_10202535087009754_2054918948_n

 


Επίσκεψη καθηγητών και μαθητών του 3ο Γυμνασίου Περιστερίου στο Σαν Σεβέρο της Ιταλίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius.

Η 2η επίσκεψη του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius πραγματοποιήθηκε από 17 έως 21 Μαρτίου 2014 στο Σαν Σεβέρο της Ιταλίας .Δύο καθηγήτριες,δύο μαθήτριες και ένας μαθητής του σχολείου επισκέφτηκαν τη μικρή και σχετικά άγνωστη αυτή πόλη, νότια της Ρώμης.

Μετά από μια ολιγόωρη παραμονή στη Ρώμη, η ελληνική αποστολή έφτασε με υπεραστικό λεωφορείο στο Σαν Σεβέρο όπου έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής από τους Ιταλούς μαθητές , καθηγητές , γονείς και συγγενείς.Οι Έλληνες μαθητές φιλοξενήθηκαν από τους αντίστοιχους Ιταλούς που είχαν φιλοξενήσει κατά την πρώτη Ευρωπαϊκή επίσκεψη στην Ελλάδα τον περασμένο Νοέμβριο.

Τις μέρες που ακολούθησαν μαθητές από εννέα διαφορετικές χώρες συμμετείχαν σε δραστηριότητες τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, όπουμετά την παρουσίαση της Κόλασης του Δάντη ακολούθησε εκπαιδευτικό παιχνίδι στο οποίο οι Έλληνες μαθητές αναδείχθηκαν νικητές.Επίσης διασκέδασαν με μάθημα χορού Zumbaκαι παρακολούθησαν μουσική εκδήλωση στο αμφιθέατρο του σχολείου.

Οι καθηγητές με τη σειρά τους παρουσίασαν τους αρχιτεκτονικούς θησαυρούς της χώρας τους και επισκέφτηκαν και άλλα σχολεία, μεταξύ αυτών δημοτικά και νηπιαγωγεία με ανάλογες εκδηλώσεις σε κάθε ένα από αυτά.

Όλες οι αποστολές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την ιταλική κουζίνα μέσα από μια μεγάλη ποικιλία τοπικών πιάτων και παραδοσιακών προϊόντων που προσέφεραν οι οικογένειες των μαθητών.

Πραγματοποιήθηκαν δύο πολιτιστικές επισκέψεις στο Μπάρι και στο Βιέστε. Επίσης μαθητές και καθηγητές επισκέφτηκαν μουσεία ,εκκλησίες και κάστρα.

Το τελευταίο βράδυ στο Σαν Σεβέρο οι συγγενείς των μαθητών αποχαιρέτησαν τις αποστολές με πυροτεχνήματα που ενθουσίασαν τους πάντες.

Με αυτό το φαντασμαγορικό σκηνικό ολοκληρώθηκε η 2η επίσκεψη του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου αφήνοντας στους συμμετέχοντες καθηγητές και μαθητές άριστες αναμνήσεις και πολύτιμες εμπειρίες προς μελλοντική χρήση.

Φωτογραφία: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16711280602/

 


Σελίδα 20 «Ελεύθερος ΔΙΑΛΟΓΟΣ» Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Επίσκεψη καθηγητών και μαθητών

του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου στη Λόρκα της Ισπανίας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius

Από τις 12 έως τις 17 Φεβρουαρίου 2014 δύο καθηγήτριες και δύο μαθήτριες της Γ’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου επισκέφτηκαν τη Λόρκα της Ισπανίας. Μετά την Ελλάδα ήταν η σειρά της Ισπανίας να υποδεχτεί τα εταιρικά σχολεία του Ευρωπαϊκού προγράμματος με τίτλο «Νέοι πολίτες σε αναζήτηση ευρωπαϊκών θησαυρών»

Μετά από ένα πολύωρο αεροπορικό ταξίδι (με ενδιάμεσο σταθμό τη Ζυρίχη )μέχρι τη Βαλένθια και μετά με τρένο, η ελληνική αποστολή έφτασε στη Λόρκα . Οι μαθήτριες φιλοξενήθηκαν από τις Ισπανίδες που είχαν φιλοξενήσει εκείνες στην Ελλάδα.

Τις μέρες που ακολούθησαν, καθηγητές και μαθητές από εννέα διαφορετικές χώρες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις, να επικοινωνήσουν σε διαφορετικές γλώσσες και να αποκτήσουν νέες εμπειρίες. Περιηγήθηκαν στη Λόρκα όπου έγιναν δεκτοί από το Δήμαρχο της πόλης,, επισκέφτηκαν μουσεία και το κάστρο της πόλης.

Στο σχολείο συμμετείχαν σε δραστηριότητες και παρουσιάσεις σχετικές με τους φυσικούς θησαυρούς της κάθε συμμετέχουσας χώρας.

Πραγματοποιήθηκαν και δύο πολιτιστικές επισκέψεις στην Καρθαγένη και στη Γρανάδα. Στην Καρθαγένη επισκέφτηκαν το Ρωμαϊκό Θέατρο και ένα καταφύγιο που κατασκευάστηκε για την προστασία των πολιτών κατά τη διάρκεια του Ισπανικού εμφυλίου πολέμου.

Επίσης εντυπωσιακή ήταν η επίσκεψη στους κήπους και στο παλάτι της Αλάμπρας και κατόπιν η περιήγηση στη Γρανάδα, την πανέμορφη πόλη της Ανδαλουσίας.

Η πρώτη επίσκεψη του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου θεωρήθηκε απόλυτα επιτυχημένη από τις συμμετέχουσες , οι οποίες επέστρεψαν γεμάτες ευχάριστες αναμνήσεις και σαφώς πλουσιότερες ως προς τις εμπειρίες που απόκτησαν.

Φωτογραφία: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16092388313/


Εβδομάδα Υποδοχής Εταιρικών Σχολείων στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius στο 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου

 

Από τις 25 μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2013, το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου φιλοξένησε εκπαιδευτικούς και μαθητές από 9 Ευρωπαϊκές χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Τουρκία) στο πλαίσιο του πολυμερούς εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius με θέμα:

«Νέοι πολίτες σε αναζήτηση ευρωπαϊκών θησαυρών», στο οποίο είναι συντονιστής.

Οι πολιτιστικές ανταλλαγές ευρωπαίων μαθητών και καθηγητών βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση των διαφορών και στην βαθύτερη συνειδητοποίηση των στοιχείων που μας ενώνουν.

Οι 20 μαθητές που ήρθαν με τη συνοδεία 27 καθηγητών διέμειναν στα σπίτια των μαθητών του γυμνασίου μας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ελληνική φιλοξενία.

Στο σχολείο συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες, σε εργαστήρια κατασκευής κυκλαδικών ειδωλίων, μετόπων του Παρθενώνα και σε πολιτιστικές επισκέψεις.

Σχετικές με τις θεματικές ενότητες του σχεδίου ήταν αυτές οι πολιτιστικές επισκέψεις στην Ακρόπολη, στις Μυκήνες, στην Επίδαυρο, στο Σούνιο κ.λπ. Όσον αφορά τους γαστρονομικούς θησαυρούς οι ευρωπαίοι μαθητές και καθηγητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την ελληνική κουζίνα την οποίαν επιμελήθηκαν οι μητέρες των ελλήνων μαθητών με περισσή αυτάρκεια.

Η εβδομάδα (24-30 Νοεμβρίου 2013), που είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου αλλά και οι καθηγητές και οι γονείς ήταν πολύ ξεχωριστή για το σχολείο μας, γεμάτη νέες εμπειρίες, ευχάριστες εκπλήξεις, γνωριμίες, επικοινωνία στα γαλλικά, αγγλικά,γερμανικά, ιταλικά και ισπανικά.Η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί από 12/02 έως 17/02/2014 στη Lorca της Ισπανίας.

Εφημερίδα «Ελεύθερος Διάλογος» 30/01/14

Φωτογραφία:https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16505046937

Aθήνα 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16528845839


Φωτογραφία από την επίσκεψη στην Brige του Βελγίου:https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16530217909


Φωτογραφία από την επίσκεψη στο La marie de zagan στην Πολωνία: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16094038544


Το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου ανακαλύπτει γαστρονομικούς θησαυρούς , στο 7ο ταξίδι του
Την 7η επίσκεψή του στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius πραγματοποίησε το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου στο Düsseldorf της Γερμανίας από τις 8 έως τις 13 Μαρτίου του 2015.
Τρεις μαθήτριες και δύο καθηγήτριες επισκέφτηκαν την όμορφη πρωτεύουσα της Βόρειας Ρηνανίας Βεστφαλίας και το καινοτόμο γυμνάσιο Dieter Forte Gesamtschule. Οι μαθήτριες φιλοξενήθηκαν από γερμανίδες συμμαθήτριές τους οι οποίες τις περίμεναν με χαρά και ανυπομονησία. Μαθητές και καθηγητές συμμετείχαν σε ξεχωριστές δραστηριότητες ενταγμένες στο θέμα του προγράμματος «Θησαυροί της Ευρώπης». Το θέμα της 7ης συνάντησης: «Οι γαστρονομικοί θησαυροί».To πρόγραμμα περιλάμβανε τόσο εργασία στο σχολείο, όσο και πολιτιστικές επισκέψεις.
Την ομάδα Comenius υποδέχθηκε ο Δήμαρχος του Düsseldorf με μια θερμή τελετή, όπου η ελληνίδα συντονίστρια του προγράμματος απηύθυνε χαιρετισμό. Η ξενάγηση στο ιστορικό δημαρχείο και η δυνατότητα να ενημερωθούν οι μαθητές πάνω σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης αποτέλεσε εξαιρετική εμπειρία.
Η ξενάγηση στην πόλη του Düsseldorf έδωσε την ευκαιρία να ανακαλύψουν μια ιδιαίτερα ζωντανή πόλη, όπου συνυπάρχει αρμονικά η παραδοσιακή με την πιο σύγχρονη αρχιτεκτονική. Πόλη γραμμάτων και τεχνών, αλλά και του εμπορίου της τεχνολογίας και της μόδας.
Στο Margarethenhöhe κοντά στην πόλη Έσσεν είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να ξεναγηθούν σε ένα ιδιαίτερο οικισμό, άλλοτε κατοικία των εργατών του ομίλου Krupp, και να γνωρίσουν ένα ιδιαίτερο οικιστικό μοντέλο, μοναδικής αρχιτεκτονικής, προσανατολισμένο στο να προσφέρει στους κατοίκους ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης και να προαγάγει τις μεταξύ τους σχέσεις.
Μετά από μια σύντομη βόλτα στο ήρεμο τοπίο της λίμνης Baldeney, βιότοπο πολλών ειδών, μαθητές και καθηγητές απόλαυσαν γερμανικές γεύσεις στο εστιατόριο παλιού λατομείου ΄Alte Kokerei ’, πολιτιστικό κέντρο πλέον και ανακηρυγμένο μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς υπό την αιγίδα της UNESCO.
H μετακίνηση στη γειτονική πόλη της Κολωνίας περιλάμβανε επίσκεψη στον καθεδρικό Ναό, μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς και από τα πιο φημισμένα οικοδομήματα γοτθικού ρυθμού παγκοσμίως. Στην Κολωνία η ομάδα Comenius απόλαυσε μια υπέροχη βόλτα στις όχθες του Ρήνου και συμμετείχε σε ξενάγηση και δραστηριότητες στο διαδραστικό μουσείο Αθλητισμού.

 https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/sets/72157650932050797/

https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16214247164[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row

 

 

 

 

 


 Κωδικοί e-book

http://joom.ag/6Hdp

http://joom.ag/D11p

http://joom.ag/vHdp

http://joom.ag/YOdp

http://joom.ag/4Odp

http://joom.ag/eOdp

http://joom.ag/FHdp

http://joom.ag/bbzp

http://joom.ag/zOdp

http://joom.ag/3bzp