Τα τελευταία νέα
Τίτλοι άρθρων
Η Γεωμετρική Εποχή είναι μία περίοδος της αρχαίας ελληνικής ιστορίας που διαρκεί από το 1100 π.Χ. έως το 750 π.Χ.
Χαρακτηρίζεται από τη διακόσμηση των έργων τέχνης με σκούρα "γεωμετρικά" μοτίβα σε ανοικτό βάθος, πράγμα το οποίο έδωσε και το όνομα στην τέχνη της εποχής και κατ' επέκταση σε ολόκληρη την περίοδο από το 1100 π.Χ. έως το 750 π.Χ.
Συντονιστής του προγράμματος είναι η καθηγήτρια φιλόλογος του σχολείου μας Ευτυχία Μπαλταδάκη. Συμμετέχουν οι καθηγήτριες Ευαγγελία Λώλου και Μαρία Βασιλάκη.
Οι μαθητές που συμμετέχουν είναι το τμήμα Α3 του σχολείου μας.
Στόχος του προγράμματος είναι η γνωριμία των μαθητών μας με την πολιτιστική κληρονομιά μας.
Συντονιστής του προγράμματος είναι η καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας Κωστήρη Όλγα. Συμμετέχει η καθηγήτρια φιλόλογος Δασκάλου Νικολέττα.
Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι το τμήμα Γ2 του σχολείου μας.
Στόχος του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών μας με το βυζαντινό ψηφιδωτό και το μοντέρνο ψηφιδωτό.
Συντονιστής του προγράμματος είναι η καθηγήτρια Εικαστικών του σχολείου μας Κωστήρη Όλγα.
Συμμετέχουν μαθήτριες των τμημάτων Γ2 και Β3 του σχολείου μας.
Στόχος του προγράμματος είναι η αισθητική αναβάθμιση του σχολείου μας.
Συντονιστής του προγράμματος είναι η καθηγήτρια φιλόλογος του σχολείου μας, Ευαγγελία Λώλου. Συμμετέχουν οι καθηγήτριες Ευτυχία Μπαλταδάκη και Σοφία Παχουμίου. Οι μαθητές που παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα είναι από τη Β’ και Γ’ Τάξη του σχολείου μας.
Στόχος του προγράμματος είναι να αξιοποιήσουν οι μαθητές μας την πολιτισμική παράδοση και κουλτούρα του τόπου μας και παράλληλα να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν την πολιτισμική παράδοση και κουλτούρα των ανθρώπων που συμβιώνουν μαζί μας. Να καταπολεμήσουν προκαταλήψεις, ρατσιστικές συμπεριφορές και διαχωριστικές γραμμές, να δημιουργήσουν αισθήματα σεβασμού και αποδοχής των άλλων λαών και πολιτισμών. Να ενθαρρυνθεί η ενεργή συμμετοχή και η συνεργατική μάθηση, η επικοινωνία μεταξύ των μαθητών και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών, η ελεύθερη έκφραση ιδεών, η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών. Να καλλιεργηθούν κοινωνικές αρετές, όπως η ευγένεια, ο αλληλοσεβασμός, η ομόνοια, η αλληλοβοήθεια. Να εδραιωθεί η επικοινωνία μεταξύ σχολείου και κοινωνίας. Να διαμορφώσουν οι μαθητές αισθητική αντίληψη και κριτήριο, τόσο ως θεατές όσο και ως δημιουργοί καλλιεργώντας τις δικές τους δυνατότητες δραματικής έκφρασης.