Τα τελευταία νέα
Τίτλοι άρθρων
Την Τρίτη 16 και 23 Ιανουαρίου 2024, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του
σχολείου μας, οι κυρίες Γιώτα Πεκλάρη, Βάσια Ζορμπαλή και Νατάσα Χαντά-Μάρτιν από το διαθεματικό εργαστήριο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής «Κινούμενα Ηχοτοπία» επισκέφθηκαν το σχολείο μας. Μια ομάδα 14 μαθητών από το σχολείο μας συμμετείχε σε μουσικοκινητικά παιχνίδια και ασκήσεις αυτοσχεδιασμού,
δημιουργώντας μια εξωλεκτική καλλιτεχνική γλώσσα επαφής.
πραγματοποιήθηκαν κοινές συναντήσεις μαθητών από το σχολείο μας, το
Καλλιτεχνικό Σχολείο Περιστερίου και το Ειδικό Σχολείο Αργυρούπολης. Οι μαθητές
συνεργάστηκαν σε ένα περιβάλλον συμπερίληψης, αυτοσχεδιάζοντας σε
χορογραφίες και κινούμενα γλυπτά και αφηγούμενοι ιστορίες χωρίς λόγια.
Το
πρόγραμμα, με κινητικά, ηχητικά και εικαστικά παιχνίδια, ανέπτυξε τις αισθήσεις
και τα εργαλεία επικοινωνίας των μαθητών. Μέσα από πολυαισθητηριακές
ασκήσεις, κατανόησαν πώς γίνονται αντιληπτά τα νοήματα και ανακάλυψαν νέους
τρόπους καλλιτεχνικής έκφρασης. Η ενσώματη-βιωματική εκπαίδευση ενίσχυσε την
κιναισθητικότητα και την εκφραστικότητα των συμμετεχόντων. Οι μαθητές είχαν
επίσης την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους της Λυρικής Σκηνής, μια
ιδιαίτερη εμπειρία για αυτούς.
ξεχωριστό εργαστήριο για τους εκπαιδευτικούς, με στόχο την ανατροφοδότηση και
τη θεωρητική προσέγγιση των συμπεριληπτικών τεχνικών.
προγράμματος, πραγματοποιήθηκε βιωματική ομιλία από την κυρία Δήμητρα
Κοντοβά σε σύνολο 75 μαθητών της Β’ Γυμνασίου. Το καινοτόμο αυτό εκπαιδευτικό
πρόγραμμα, που υλοποιείται με επιτυχία από το 2009, τελεί υπό την έγκριση του
Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
στην εφηβεία και σχολικός εκφοβισμός» για 40 μαθητές της Β' Γυμνασίου. Οι
εισηγητές, Αναπλ. Καθηγητής ΕΚΠΑ Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης και η
Κοινωνιολόγος, Θεατροπαιδαγωγός Ηρώ Ποταμούση, παρουσίασαν θέματα όπως οι αλλαγές της εφηβείας, οι σχέσεις με συνομήλικους και γονείς, και ο σχολικός
εκφοβισμός. Η μεθοδολογία βασίστηκε σε έρευνες και θεατροπαιδαγωγικές
τεχνικές για να προσεγγίσει ευαίσθητα θέματα με βιωματικό τρόπο, βοηθώντας
τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και να αναγνωρίζουν και να
αντιμετωπίζουν τον εκφοβισμό.
Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και τη Φιλόλογο, εκπαιδευτικό κα Ευαγγελία Λώλου.