3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

162626
TodayToday31
YesterdayYesterday30
This_WeekThis_Week228
This_MonthThis_Month1004
All_DaysAll_Days162626

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 148 επισκέπτες και κανένα μέλος

Αντιμετώπιση προβλημάτων ήχου σε τηλεδιάσκεψη Webex

neasch2

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ήχο κατά τη σύνδεση σας σε τηλεδιάσκεψη Webex, δείτε κάποιες από τις πιθανές αιτίες και τον αντίστοιχο τρόπο επίλυσης του προβλήματος.

Αρχικά, ελέγχετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ήχου στην πλατφόρμα του webex μέσω της σελίδας https://status.webex.com/service/status?lang=en_US. Αν αυτό δεν ισχύει προχωρήστε στον έλεγχο της ταχύτητας της σύνδεσης σας. Σχετικές οδηγίες θα βρείτε στο άρθρο https://blogs.sch.gr/news/archives/617 

Άλλα προβλήματα ήχου

  • Πρόβλημα με certificate (πιστοποιητικό) με αναδυόμενο παράθυρο παρόμοιο με την παρακάτω εικόνα.
    Το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένη ημερομηνία/ώρα στην συσκευή (υπολογιστής, tablet, ή κινητό) που χρησιμοποιείτε. Ρυθμίστε τη συσκευή σας στην σωστή τρέχουσα ώρα.
  • Πρόβλημα στον ήχο, ο ήχος με διακοπές (σαν ρομπότ) και με θόρυβοΗ λύση είναι, ενώ βρίσκεστε ήδη συνδεδεμένος/η στο ηλεκτρονικό δωμάτιο, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνεης, δίπλα από το Unmute το βελάκι, και στη συνέχεια το Settings

          


  • Στη συνέχεια στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, στην καρτέλα «Speaker and microphone» απο-επιλέξτε τις επιλογές που φαίνονται στην ακόλουθη εικόνα.

Τέλος κλείστε το παράθυρο αυτό.

Ο ήχος θα έχει διορθωθεί.

  • Περισσότερα αρχεία βοήθειας για τηλεδιασκέψεις Webex μπορείτε να βρείτε στην σελίδα: https://webex.sch.gr/docs.php
  • Βρείτε λύσεις  σε συχνά προβλήματα/ερωτήσεις για τηλεδιασκέψεις Webex στο αρχείο https://webex.sch.gr/docs/FAQ_Webex.pdf
 

η-τάξη

e class

Ανοικτή Βιβλιοθήκη

anoiktibibliothiki

Εσωτερικός Kανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

kanonismos 2021 22

Εκδρομές -Γιορτές