Τα τελευταία νέα
Τίτλοι άρθρων
Στο πλαίσιο των εργασιών του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+με τίτλο «AU FIL DE NOS COURS D’EAU» η ομάδα «ταξιδιάρικα πουλιά» του σχολείου με τον Διευθυντή και 3 εκπαιδευτικούς επισκέφτηκαν τον Ερασίνο ποταμό στη Βραβρώνα του Δήμου Μαρκόπουλου και πήραν συνέντευξη από τον ιστορικό και κάτοικο της περιοχής κο Μεθενίτη καθώς και από την εκπρόσωπο του Δήμου κα Σκοπελίτη πολιτικό μηχανικό.
Η ομάδα του σχολείου αποτελείτο από 22 ενθουσιώδεις μαθητές οι οποίοι είχαν μοιραστεί και τους ρόλους.Για τις ανάγκες της συνέντευξης 2 μαθητές ήταν οι καμεραμάν της παρέας οι οποίοι είχαν αναλάβει το δύσκολο έργο της βιντεοσκόπησης. Μία μαθήτρια με δημοσιογραφικό μαγνητόφωνο αφού προλόγισε τους καλεσμένους φρόντιζε για την μαγνητοφώνηση της συνέντευξης. Οι υπόλοιποι μαθητές χωρισμένοι σε 4 ομάδες έθεταν τις ερωτήσεις στους συνεντευξιαζόμενους.
«Τα ταξιδιάρικα πουλιά» τις 2 προηγούμενες εβδομάδες με τη βοήθεια της καθηγήτριάς τους σκέφτηκαν και συνέταξαν τις ερωτήσεις που θα έθεταν. Τις χώρισαν δε σε 4 κατηγορίες οι οποίες είναι:
α΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ,
β΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ
γ΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ,
δ΄ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΑΟ
Κατά γενική ομολογία η ομάδα «Τα ταξιδιάρικα πουλιά» πέταξε κυριολεκτικά,άφησε έκπληκτους τους συνεντευξιαζόμενους για τον επαγγελματισμό με τον οποίον αντιμετώπισαν την κατάσταση,τον αυθορμητισμό και τις γνώσεις τους για το θέμα. Ο διευθυντής του σχολείου κος Πανόπουλος δήλωσε ότι είναι ενθουσιασμένος ,αν και διστακτικός στην αρχή για τέτοιου είδους εγχειρήματα.
Για μία ακόμη φορά διαπιστώσαμε ότι στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής δράσης επιτυγχάνεται η ανάδειξη ιδιαίτερων ταλέντων και κλίσεων μέσω της ενεργητικής συμμετοχής και εμπλοκής των μαθητών, της αυτονομίας ,της αυτενέργειας και της αλληλεπίδρασης. Αναπτύσονται οι επικοινωνιακές ικανότητες των μαθητών, η αμοιβαιότητα και η μεταξύ τους συνεργασία. Καλλιεργείται η κριτική σκέψη, το συναισθηματικό κλίμα και ανώτερες πνευματικές δεξιότητες.
Οι δράσεις αυτές συμβάλλουν τέλος στην κοινωνικοποίηση (ιδιαίτερα των μελών εκείνων που για διαφόρους λόγους διστάζουν να εκτεθούν) και στη δημοκρατική αγωγή και ήθος των μαθητών.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ «ΑΛΗΘΙΝΟ» ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ
Οι μαθητές της Γ τάξης του Σχολείου μας για μια ακόμη φορά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα Φορέων –Κέντρων Ημέρας απασχόλησης ατόμων με σωματικές και πνευματικές αναπηρίες καθώς και Δημόσιων Ειδικών Σχολείων και βρέθηκαν δίπλα σε αυτές τις ευπαθείς ομάδες συνανθρώπων μας.
Την Τετάρτη 2/3/2016 όλη η Γ’ τάξη και την Παρασκευή 1/4/2016 οι μαθητές του Γ1 ανέλαβαν δράση στο Royal Bowling στο Μπουρνάζι ως εθελοντές. Κάποιοι από τους μαθητές ανέλαβαν την υποδοχή και την τακτοποίηση των συμμετεχόντων στους αντίστοιχους διαδρόμους, κάποιοι άλλοι τους κατηύθυναν και τους βοήθησαν στην επιλογή και ρίψη της μπάλας και άλλες ομάδες ανέλαβαν την βράβευση-απονομή μεταλλίων μετά τη λήξη των αγώνων.
Πριν και κατά τη διάρκεια των δύο τουρνουά , οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να συνομιλήσουν με πολλά από αυτά τα άτομα ,να εκφράσουν τη χαρά τους μετά τις αυθόρμητες εκδηλώσεις αγάπης «των παιδιών» προς τα πρόσωπά τους (ένθερμους εναγκαλισμούς και πανηγυρισμούς σε κάθε επιτυχημένη προσπάθεια), να ενδιαφερθούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας, να προβληματιστούν για τη ζωή και την εκπαίδευση τέτοιων ατόμων αλλά και να διδαχθούν ταυτόχρονα από αυτά τα άτομα για το ανεκτίμητο δώρο της ζωής και την τεράστια δύναμη της θέλησης.
¨Ένα διαφορετικό μάθημα , ένα μάθημα ζωής που έβαλε τους μαθητές σε σκέψη αλλά και τους έκανε να εκτιμήσουν αυτά τα οποία έχουν και θεωρούν δεδομένα.
¨Ένα μάθημα εκτός σχολείου ,που ευαισθητοποίησε και βοήθησε τους μαθητές στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων , τους οδήγησε στην ενσυναίσθηση και για κάποιους περισσότερο συνειδητοποιημένους άνοιξε το πεδίο για μελλοντικές επαγγελματικές αναζητήσεις.
Η Διεύθυνση και οι καθηγητές του Σχολείου δέχθηκαν συγχαρητήρια τόσο για την άριστη συμπεριφορά και παρουσία των μαθητών όσο και την επαγγελματική προσέγγιση των συγκεκριμένων δράσεων.
Είμαστε όλοι υπερήφανοι για τους μαθητές μας.
Εργασίες παιδιών στο μάθημα της οικιακής οικονομίας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ….ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ
Φαινόμενο θερμοκηπίου, όξινη βροχή, χωματερές, ευτροφισμός…..
Λέξεις που όλοι έχουμε ακούσει και χτυπάνε το καμπανάκι του συναγερμού για το περιβάλλον και την υγεία του πλανήτη. Πριν από ένα, ενάμιση μήνα στο μάθημα της Βιολογίας Β΄ Γυμνασίου αποφασίσαμε να μελετήσουμε αυτά και μερικά ακόμα περιβαλλοντικά προβλήματα με λίγο διαφορετικό τρόπο…
Το μάθημα δεν θα το παρέδιδε η καθηγήτρια αλλά οι μαθητές που εργαζόμενοι σε ομάδες θα αναλάμβαναν την παρουσίαση συγκεκριμένων θεμάτων.
Κι επειδή όταν τα παιδιά έχουν μεράκι κάνουν φοβερές δουλειές (άσε που χειρίζονται τους υπολογιστές καλύτερα από μας…) συγκεντρώνουμε εδώ κάποιες από τις εργασίες που παρουσίασαν σε power point οι ομάδες του Β3.
Για να μην αδικήσουμε και άλλους μερακλήδες να αναφέρουμε το μικρό θεατρικό που οργάνωσαν κορίτσια του Β1 για να παρουσιάσουν το φωτοχημικό νέφος σαν συνταγή μαγειρικής σε πρωινάδικο και τα πειράματα προσομοίωσης που έψαξαν και παρουσίασαν οι μαθήτριες του Β2.
Η υπερήφανη καθηγήτρια,
Ι.Μενδώνη
To 3o Γυμνάσιο παρακολούθησε μία «διαφορετική» Παράσταση
Dialogue in the dark
Στα πλαίσια του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA1 ‘Διαπολιτισμικότητα: Mια πρόκληση για το σήμερα, μια ευκαιρία για το αύριο, οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου επισκέφτηκαν τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου το θέατρο Badminton και συμμετείχαν στο πρωτοποριακό δρώμενο Dialog in the dark με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη διαφορετικότητα και τους κοινωνικούς φραγμούς. Στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους της εγκατάστασης, προσομοίωση του κέντρου της Αθήνας, αντιστράφηκαν οι ρόλοι: οδηγοί με μειωμένη ή χωρίς όραση συνόδευσαν τους μαθητές μας στο απόλυτο σκοτάδι σε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης. Στην βόλτα μας, διάρκειας 60 λεπτών, οι τυφλοί οδηγοί έγιναν τα ‘’μάτια’’ μας. Κινηθήκαμε καθοδηγούμενοι από τη φιλική φωνή του οδηγού μας, από μυρωδιές, ήχους, ψηλαφώντας χάρτες, αγγίζοντας φυτά, αισθανόμενοι τους άλλους γύρω μας, έχοντας ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις πέρα της όρασης. Αφού περπατήσαμε στον Εθνικό Κήπο όπου νιώσαμε το δροσερό αεράκι, ακούσαμε τιτιβίσματα πουλιών και μυρίσαμε το χορτάρι κατευθυνθήκαμε στο σταθμό του Συντάγματος. Εκεί ακυρώσαμε εισιτήριο και μπήκαμε στο μετρό, αποβιβαστήκαμε στο Μοναστηράκι όπου μας κατέκλυσαν μυρωδιές μπαχαρικών. Περάσαμε από τα γνωστά μας μαγαζάκια, τώρα όμως δε βλέπαμε αλλά αγγίζαμε τα καρύδια στους πάγκους και τα καλοκαιρινά σανδάλια! Η βόλτα μας τελείωσε σε ένα παραδοσιακό καφενείο, όπου συζητήσαμε ανοιχτά με τους οδηγούς μας για την πραγματικότητα τους. Στο σκοτάδι είδαμε με ‘άλλα μάτια’ και συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχει μια διαφορετική ζωή, αλλά ουσιαστικά διαφορετικότητα δεν υφίσταται. Δεν έχει χαρακτηριστεί άδικα από το διεθνή τύπο ως μια φιλοσοφική εμπειρία.
Από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!!! Μπάτσης
Ήταν πολύ ωραία γιατί έμαθα, πώς ζουν οι άλλοι άνθρωποι που δεν έχουν όραση. Ήταν τέλεια. Φωτεινή Μπεχράκη
Ένιωσα πολύ άβολα όταν σκεφτόμουν ότι εγώ έχω κάτι που νομίζω ότι είναι συνηθισμένο και καθημερινό, ενώ μερικοί άνθρωποι δεν το έχουν. Έφη
Πέρασα πολύ ωραία. Τη στιγμή που μπήκαμε στο σκοτάδι μπορούσαμε να δουλέψουμε περισσότερο με τις άλλες αισθήσεις. Κ.Α
Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία και μοναδική. Όλες οι δραστηριότητες που κάναμε εκεί με βοήθησαν να καταλάβω, πόσο διαφορετικά ζουν κάποιοι άνθρωποι. Μαρία
Όλα τα σημεία μου άρεσαν, μα πιο πολύ προτίμησα τη στιγμή που ήμασταν στο μετρό. Ήταν απίστευτα, ήταν τόσο αληθινό μόνο που δε βλέπαμε. Η εκδρομή ήταν τέλεια. Δε βλέπω την ώρα να ξαναπάω. Γιώργος Κωνσταντόπουλος
Φωτογραφίες: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16589762530
https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16776057342
Στα πλαίσια του μαθήματος project της β΄τάξης του 3ου γυμνασίου Περιστερίου «Η μεσογειακή διατροφή στην ζωή μας» οι μαθητές του τμήματος Β2 παρασκεύασαν το δικό τους σαπούνι.
Κοινή δράση της ομάδας:
ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΗΣΗ
Η σαπωνοποίηση είναι η χημική αντίδραση εστέρων λιπαρών οξέων (γλυκεριδίων των οξέων) που βρίσκονται στα λάδια, με το υδροξείδιο του νατρίου. Τα προϊόντα είναι άλας νατρίου (σαπούνι) και γλυκερίνη.
Το σαπούνι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα. Στο νησί της Λέσβου, που θυσιάζονταν ζώα προς τιμή των θεών. Τα συγκεκριμένα ζώα αποτεφρώνονταν, στάχτες από σκληρό ξύλο συγκεντρώνονταν. Περνώντας τα χρόνια οι συγκεκριμένες στάχτες αναμειγνύονταν με τα υπολλείματα των θυσιαζόντων ζώων. Λέγεται ότι μετά από μιά δυνατή βροχή εμφανίστηκε ένα κίτρινο μείγμα από το βουνό των σταχτών και βρήκε το δρόμο κάτω από το λόφο όπου βρισκόταν ο ναός. Οι ντόπιες γυναίκες πλένοντας τα ρούχα τους στο τοπικό ποτάμι, πρόσεξαν ότι τα ρούχα τους ήταν καθαρότερα όταν το ποτάμι ήταν κιτρινωπό.
Το σαπούνι χρησιμοποιείται κυρίως για το πλύσιμο, το ατομικό μπάνιο και τον καθαρισμό. Σαπούνια χρησιμοποιούνται συνήθως σε κλωστοϋφαντουργικά εργοστάσια νηματουργίας, ενώ είναι σημαντικό συστατικό των λιπαντικών.
ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
Εμείς φτιάξαμε το δικό μας σαπούνι. Στο εργαστήριο τεχνολογίας χρησιμοποιήσαμε όργανα και υλικά χημείου.
ΥΛΙΚΑ
Λάδι (ελαιόλαδο και λάδι καρύδας) 330ml
Καυστική σόδα 51g
Νερό 260g
Αιθέρια έλαια 5-6 σταγόνες
ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Ζυγαριά
Αναδευτήρας
Δοχείο (πλαστικό)
Καλούπια
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
1) Σε κατάλληλη ζυγαριά ζυγίσαμε την καυστική σόδα (ΝαΟΗ). Προσοχή με γάντια γιατί καίει τα χέρια.
2) Ανακατέψαμε το νερό με καυστική σόδα μέχρι το μείγμα να γίνει διαυγές. Με γυαλιά και γάντια γιατί εκλύεται θερμότητα και ατμοί που ερεθίζουν τα μάτια.
3) Ρίχνουμε σιγά-σιγά και ανακατεύουμε την σόδα μέσα στο λάδι.
4) Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα ν΄αρχίζει να πήζει μέχρι ν΄αποκτήσει παχύρευστη υφή.
5) Σ΄αυτό το στάδιο ρίχνουμε εάν θέλουμε αιθέρια έλαια που θα δώσει μια διακριτική μυρωδιά στο σαπούνι μας.
6) Αδειάζουμε το μείγμα σε καλούπια όπου θα μείνει για δύο μέρες ώστε να πήξει.
7) Ξεκαλουπώνουμε μετά από δύο μέρες και αφήνουμε τις μπάρες σαπουνιού σε ανοιχτή επιφάνεια.
8) Το σαπούνι είναι έτοιμο για χρήση μετά από ωρίμανση δύο μηνών.
Γιά φωτογραφίες εδώ: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/sets/72157648740596353
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Την Πέμπτη 11 Μαΐου 2017 , στις 8:30 μ.μ., σας περιμένουμε στο μαθητικό θεατρικό φεστιβάλ του Δήμου Περιστερίου, στο θέατρο πολιτών (Μονής Δαμάστας και Παπαρρηγοπούλου). Το σχολείο μας συμμετέχει με το έργο «ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΘΡΑΝΙΟ» Τάσου Παννόπουλου. Παίζουν οι μαθητές: Νικόλαος Ρεγούλης, Αναστασία Μαρκάτου, Ανδρέας Βέρδος, Χρήστος Καλίδης, Ειρήνη Γαβαλά, Στέλλα Γαβαλά, Παναγιώτα Κόλλια, Νεφέλη Καρτελιά, Αφροδίτη Σκιαδοπούλου, Βασιλική Σεγκέργκη, Ευφροσύνη Καλαθάκη, Αφροδίτη Λαϊνά, Σαμπίνα Κρασνίκη, Γιώργος Χοχλάκης, Βικτώρια Πάστρα, Βάσω Διαμαντή, Κωνσταντίνα Σκέντη. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας, Διδασκαλία – μουσική και καλλιτεχνική επιμέλεια σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρκαντωνάκη Ελένη, Διευθυντής: Πανόπολος Αναστάσιος.
Βαθμός ετήσιας επίδοσης
1. Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδας Α’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης.
2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β’) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.
3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β΄ τετραμήνου το αργότερο την επόμενη μέρα από την λήξη των μαθημάτων του Β΄ τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.
4. Α. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,
i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον (10),
ii) όταν έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α΄) τουλάχιστον οκτώ (08), και έχει συνολικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δώδεκα (12).
Β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τους παραπεμπόμενους μαθητές υλοποιείται από το σχολείο πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας πέντε έως δέκα (5-10) διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίησή του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο των διδασκόντων.
Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής, τότε επαναλαμβάνει την τάξη.
Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο, στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10) καθώς και σε εξετάσεις επόμενου σχολικού έτους. Οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου διεξάγονται με τον τρόπο και τη διδασκαλία των επαναληπτικών εξετάσεων του Ιουνίου.
5. Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο του μαθήματος στον οποίον υστέρησε.
6. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι εξετάζονται με βάση τις διατάξεις της με αρ. πρ. 28722/Γ2/12-3-2010 Υ.Α. (Β’ 276), προάγονται ή απολύονται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 εδαφίου α (ii) της ενότητας με τίτλο «Βαθμός ετήσιας επίδοσης» της παρούσας εγκυκλίου με μείωση του προβλεπόμενου μέσου όρου βαθμών ετήσιας επίδοσης σε “τουλάχιστον έντεκα (11)”.
Συνοπτική έκθεση λειτουργίας σχολικής μονάδας έτους 2015 – 16
1. Διδακτήριο
Το κτήριο είναι πάρα πολύ παλιό. Θεμελιώθηκε το 1968. Παρ’ όλα αυτά το κτηριακό δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το σχολείο συστεγάζεται με το 1ο εσπερινό ΕΠΑΛ. Υπάρχουν 20 αίθουσες, εκ των οποίων οι 14 χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία. Επιπλέον υπάρχουν: δύο εργαστήρια φυσικών επιστημών, δύο εργαστήρια πληροφορικής, δύο ξένων γλωσσών, ένα καλλιτεχνικών, ένα τεχνολογίας, ένα μαθηματικών, ένα μουσικής, βιβλιοθήκη, ένα αναρρωτήριο, μία αίθουσα ΓΡΑΣΕΠ, κλειστό γυμναστήριο, γραφεία καθηγητών, αποθήκες, τουαλέτες.
2. Τα εργαστήρια και το κλειστό γυμναστήριο λειτουργούν άψογα.
3. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας όπως διαδραστικοί πίνακες, βιντεοπροβολείς, ηχητικά συστήματα και το αθλητικό υλικό είναι σε σχετική επάρκεια.
4. Η λειτουργία της βιβλιοθήκης είναι άψογη.
5. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα υγιεινής στο σχολείο. Οι τουαλέτες, οι αίθουσες και τα γραφεία καθαρίζονται επαρκώς.
6. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα βιβλία και την διανομή τους.
7. Σε σύνολο 256 μαθητών, οι οποίοι αρχικά ενεγράφησαν, οι 255 φοίτησαν κανονικά και πήραν μέρος στις τελικές εξετάσεις, 2 επαναλαμβάνουν την τάξη λόγω απουσιών, και 2 παραπέμπονται σε ολική εξέταση το Σεπτέμβριο. Από αυτούς οι 225 προήχθησαν ή απολύθηκαν και 26 παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση το Σεπτέμβριο.
Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων η βαθμολογική κατανομή των μαθητών είναι η παρακάτω :
Άριστα: 72 μαθητές
Πολύ καλά: 86 μαθητές
Καλά: 60 μαθητές
Σχεδόν καλά: 7 μαθητές
Τα Αριστεία είναι 72 και τα Βραβεία 11.
8. Δεν υπήρξε μείωση διαγωγής μαθητή/τριας ούτε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
9. Δόθηκαν 11 Βραβεία και 72 Αριστεία στους μαθητές μας.
10. Η μεταφορά μαθητών γινόταν με δικά τους μέσα.
11. Οι μαθητικές κοινότητες λειτούργησαν ικανοποιητικά.
12. Στο σχολείο μας διαβιβάστηκαν 88 απολυτήρια δημοτικών.
13.Το εκπαιδευτικό προσωπικό ήταν επαρκές. Ορισμένες ελλείψεις που παρουσιάστηκαν, καλύφθηκαν έγκαιρα.
14. Διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό
Διευθυντής, Υποδιευθυντής, και γραμματέας με 5μηνη σύμβαση (Φανή Ξυνού).
15. Έγιναν δύο θεατρικές παραστάσεις. Διεξήχθησαν με επιτυχία η πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού, το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, το πρωτάθλημα βόλεϊ και το πρωτάθλημα μπάσκετ. Συγκροτήθηκαν χορευτικές ομάδες και παρουσίασαν τη δουλειά τους στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς έγινε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, στην οποία μαθητές του σχολείου παρουσίασαν μουσικοχορευτικές δραστηριότητες.
Παράλληλα, το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό καινοτόμο πρόγραμμα Εrasmus+ka2, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
16. Το σχολείο μας υπήρξε κέντρο ενισχυτικής διδασκαλίας. Το πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας λειτούργησε αποδοτικά.
17.Στην διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν τέσσερις σχολικοί περίπατοι. Έγιναν πέντε εκπαιδευτικές επισκέψεις (εργοστάσιο scag, εργοστάσιο ΙΟΝ, Μουσείο Μπενάκη, Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, Θέατρο Διονύσου) και μία τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Καλαμπάκα. Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ka2 έγιναν οι εξής μετακινήσεις:
Στο εξωτερικό: Ουγγαρία, Γαλλία, Ισπανία
Στο εσωτερικό: Δελφοί, Ακρόπολη, ΚΠΕ Θέρμου.
18.Οι αλλοδαποί μαθητές που φοιτούν στο σχολείο μας είναι:
Α τάξη: 10
Β τάξη:16
Γ τάξη :12
Δεν λειτουργεί τάξη υποδοχής.
19. Για κάθε τάξη υπήρχε και ένα τμήμα ένταξης όλων των φιλολογικών μαθημάτων.
20. Τα προβλήματα δυσλειτουργίας του σχολείου οφείλονται κυρίως στην παλαιότητα του κτηρίου. Τέτοια προβλήματα είναι: η αφανής διαρροή νερού με αποτέλεσμα μεγάλο χρέος στην ΕΥΔΑΠ, η πτώση εξωτερικών σοβάδων με κίνδυνο να τραυματιστούν περαστικοί και μαθητές, η καθίζηση ενός τοίχου στις τουαλέτες και άλλα παρόμοια.
21. Πολλές οικογένειες στην περιοχή αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα που αντικατοπτρίζονται στους μαθητές (ένδυση, σίτιση, συμπεριφορά). Τα σχολείο παρεμβαίνει, όπου μπορεί, με καλά αποτελέσματα τις περισσότερες φορές.
22. Α)Το σχολείο χρειάζεται γραμματέα, ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό για την στήριξη των μαθητών, σχολικό τροχονόμο για τον έλεγχο της εξόδου και εισόδου των μαθητών.
Β) Κατασκευή υπόστεγων για την προστασία των μαθητών από τον ήλιο και την βροχή.
Κυρίως όμως το σχολείο μας χρειάζεται μεγαλύτερη οικονομική υποστήριξη, γιατί τα χρήματα δεν επαρκούν για την συντήρηση τόσο μεγάλου και παλιού κτηρίου.
Μπορείτε να θαυμάσετε τα υπέροχα έργα της μαθήτριάς μας Χατζηνικολάου Παναγιώτας, μαθήτριας της Γ γυμνασίου.
Σ’ έναν εξαιρετικά δύσκολο τομέα, όπως αυτών των εικαστικών, είχαμε την τύχη να έχουμε στο σχολείο μας την μαθήτρια Μικαέλλα Νικολή που το έργο της είναι πρωτότυπο και αξιόλογο και καταδεικνύει πόσο ένας ναίφ δημιουργός με πηγαίο ταλέντο δημιουργεί έργα εντυπωσιακά.
Φωτογραφίες έργων της:
Η μαθήτρια του σχολείου μας Μαρίνα Κόντου είναι πρωταθλήτρια του Τάεκβοντό. Οι διακρίσεις της είναι οι εξής:
1) Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2012 Χρυσό
2) Πανελλήνιο πρωτάθλημα Χάλκινο
3) Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος 2012 Χρυσό
4) 1ο Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2013 Χρυσό
5) 2ο Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2013 Χρυσό
6) Διεθνές μπινκ στη Βουλγαρία 2013 Χρυσό
7) 3ο Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2013 Ασημένιο
8) 4ο Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2013 Χρυσό
9) Διεθνές μπινκ στη Θεσσαλονίκη 2013 Χάλκινο
10) Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2013 Χρυσό
11) Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος 2013 Χρυσό
12) G1 Meating στην Κω 2014 Ασημένιο
13) Διασυλλογικό πρωτάθλημα 2014 Χρυσό
14) Διεθνές μπινκ στην Πολωνία 2014 Χρυσό
15) Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2014 Χρυσό
16) Κύπελλο Νοτίου Ελλάδος 2014 Χρυσό
17) Διασυλλογικό πρωτάθλημα νοτίου ελλάδος 2015 Χρυσό
Η διεύθυνση και ο σύλλογος καθηγητών, αλλά και όλοι οι συμμαθητές της, ευχόμαστε να συνεχίσει την εξαιρετική της πορεία στο άθλημα που αγαπά και να χαρίσει στην χώρα μας ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις στο μέλλον.