3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

162742
TodayToday4
YesterdayYesterday28
This_WeekThis_Week80
This_MonthThis_Month1120
All_DaysAll_Days162742

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 20 επισκέπτες και κανένα μέλος

Ανακοινώσεις

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Την Πέμπτη 11 Μαΐου 2017 , στις 8:30 μ.μ.,  σας περιμένουμε στο μαθητικό θεατρικό φεστιβάλ του Δήμου Περιστερίου, στο θέατρο πολιτών (Μονής Δαμάστας και Παπαρρηγοπούλου). Το σχολείο μας συμμετέχει με το έργο  «ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΘΡΑΝΙΟ» Τάσου Παννόπουλου. Παίζουν οι μαθητές: Νικόλαος Ρεγούλης, Αναστασία Μαρκάτου, Ανδρέας Βέρδος, Χρήστος Καλίδης, Ειρήνη Γαβαλά, Στέλλα Γαβαλά, Παναγιώτα Κόλλια, Νεφέλη Καρτελιά, Αφροδίτη Σκιαδοπούλου, Βασιλική Σεγκέργκη, Ευφροσύνη Καλαθάκη, Αφροδίτη Λαϊνά, Σαμπίνα Κρασνίκη, Γιώργος Χοχλάκης, Βικτώρια Πάστρα, Βάσω Διαμαντή, Κωνσταντίνα Σκέντη. Σκηνικά: Γιάννης Ματαράγκας, Διδασκαλία – μουσική και καλλιτεχνική επιμέλεια σκηνοθεσία: Φάνης Κάσσιος, Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρκαντωνάκη Ελένη, Διευθυντής: Πανόπολος Αναστάσιος.

 

Βαθμός ετήσιας επίδοσης
1. Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδας Α’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης.
2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β’) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ’) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου.
3. Αν σε ένα μάθημα για κάποιο λόγο λείπει ο βαθμός του ενός από τα δύο τετράμηνα, ως βαθμός επίδοσης για αυτό το τετράμηνο θεωρείται ο βαθμός του άλλου τετραμήνου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, ο Διευθυντής του σχολείου συγκροτεί διμελή επιτροπή εκπαιδευτικών του σχολείου που έχουν σε πρώτη ή σε δεύτερη ανάθεση το εξεταζόμενο μάθημα, η οποία διενεργεί ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β΄ τετραμήνου το αργότερο την επόμενη μέρα από την λήξη των μαθημάτων του Β΄ τετραμήνου. Η βαθμολογία αυτής της εξέτασης αποτελεί τον βαθμό επίδοσης για κάθε τετράμηνο.
4. Α. Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης,
i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον (10),
ii) όταν έχει βαθμό ετήσιας επίδοσης σε καθένα από τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α΄) τουλάχιστον οκτώ (08), και έχει συνολικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δώδεκα (12).
Β. Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τους παραπεμπόμενους μαθητές υλοποιείται από το σχολείο πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας πέντε έως δέκα (5-10) διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίησή του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο των διδασκόντων.
Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α΄ και Β΄ τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής, τότε επαναλαμβάνει την τάξη.
Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ΄ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο, στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10) καθώς και σε εξετάσεις επόμενου σχολικού έτους. Οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου διεξάγονται με τον τρόπο και τη διδασκαλία των επαναληπτικών εξετάσεων του Ιουνίου.
5. Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο μαθήματος και ο συνολικός βαθμός στο μάθημα ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός, ο μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο του μαθήματος στον οποίον υστέρησε.
6. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι εξετάζονται με βάση τις διατάξεις της με αρ. πρ. 28722/Γ2/12-3-2010 Υ.Α. (Β’ 276), προάγονται ή απολύονται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 εδαφίου α (ii) της ενότητας με τίτλο «Βαθμός ετήσιας επίδοσης» της παρούσας εγκυκλίου με μείωση του προβλεπόμενου μέσου όρου βαθμών ετήσιας επίδοσης σε “τουλάχιστον έντεκα (11)”.

Συνοπτική έκθεση λειτουργίας σχολικής μονάδας έτους 2015 – 16
1. Διδακτήριο
Το κτήριο είναι πάρα πολύ παλιό. Θεμελιώθηκε το 1968. Παρ’ όλα αυτά το κτηριακό δεν αποτελεί μεγάλο πρόβλημα. Το σχολείο συστεγάζεται με το 1ο εσπερινό ΕΠΑΛ. Υπάρχουν 20 αίθουσες, εκ των οποίων οι 14 χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία. Επιπλέον υπάρχουν: δύο εργαστήρια φυσικών επιστημών, δύο εργαστήρια πληροφορικής, δύο ξένων γλωσσών, ένα καλλιτεχνικών, ένα τεχνολογίας, ένα μαθηματικών, ένα μουσικής, βιβλιοθήκη, ένα αναρρωτήριο, μία αίθουσα ΓΡΑΣΕΠ, κλειστό γυμναστήριο, γραφεία καθηγητών, αποθήκες, τουαλέτες.
2. Τα εργαστήρια και το κλειστό γυμναστήριο λειτουργούν άψογα.

3. Εποπτικά μέσα διδασκαλίας όπως διαδραστικοί πίνακες, βιντεοπροβολείς, ηχητικά συστήματα και το αθλητικό υλικό είναι σε σχετική επάρκεια.

4. Η λειτουργία της βιβλιοθήκης είναι άψογη.

5. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα υγιεινής στο σχολείο. Οι τουαλέτες, οι αίθουσες και τα γραφεία καθαρίζονται επαρκώς.

6. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα βιβλία και την διανομή τους.
7. Σε σύνολο 256 μαθητών, οι οποίοι αρχικά ενεγράφησαν, οι 255 φοίτησαν κανονικά και πήραν μέρος στις τελικές εξετάσεις, 2 επαναλαμβάνουν την τάξη λόγω απουσιών, και 2 παραπέμπονται σε ολική εξέταση το Σεπτέμβριο. Από αυτούς οι 225 προήχθησαν ή απολύθηκαν και 26 παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση το Σεπτέμβριο.
Μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων η βαθμολογική κατανομή των μαθητών είναι η παρακάτω :
Άριστα: 72 μαθητές
Πολύ καλά: 86 μαθητές
Καλά: 60 μαθητές
Σχεδόν καλά: 7 μαθητές
Τα Αριστεία είναι 72 και τα Βραβεία 11.

8. Δεν υπήρξε μείωση διαγωγής μαθητή/τριας ούτε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
9. Δόθηκαν 11 Βραβεία και 72 Αριστεία στους μαθητές μας.
10. Η μεταφορά μαθητών γινόταν με δικά τους μέσα.
11. Οι μαθητικές κοινότητες λειτούργησαν ικανοποιητικά.
12. Στο σχολείο μας διαβιβάστηκαν 88 απολυτήρια δημοτικών.
13.Το εκπαιδευτικό προσωπικό ήταν επαρκές. Ορισμένες ελλείψεις που παρουσιάστηκαν, καλύφθηκαν έγκαιρα.
14. Διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό
Διευθυντής, Υποδιευθυντής, και γραμματέας με 5μηνη σύμβαση (Φανή Ξυνού).
15. Έγιναν δύο θεατρικές παραστάσεις. Διεξήχθησαν με επιτυχία η πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού, το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, το πρωτάθλημα βόλεϊ και το πρωτάθλημα μπάσκετ. Συγκροτήθηκαν χορευτικές ομάδες και παρουσίασαν τη δουλειά τους στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς έγινε αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, στην οποία μαθητές του σχολείου παρουσίασαν μουσικοχορευτικές δραστηριότητες.
Παράλληλα, το σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό καινοτόμο πρόγραμμα Εrasmus+ka2, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

16. Το σχολείο μας υπήρξε κέντρο ενισχυτικής διδασκαλίας. Το πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας λειτούργησε αποδοτικά.
17.Στην διάρκεια της σχολικής χρονιάς πραγματοποιήθηκαν τέσσερις σχολικοί περίπατοι. Έγιναν πέντε εκπαιδευτικές επισκέψεις (εργοστάσιο scag, εργοστάσιο ΙΟΝ, Μουσείο Μπενάκη, Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, Θέατρο Διονύσου) και μία τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Καλαμπάκα. Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ka2 έγιναν οι εξής μετακινήσεις:
Στο εξωτερικό: Ουγγαρία, Γαλλία, Ισπανία
Στο εσωτερικό: Δελφοί, Ακρόπολη, ΚΠΕ Θέρμου.

18.Οι αλλοδαποί μαθητές που φοιτούν στο σχολείο μας είναι:
Α τάξη: 10
Β τάξη:16
Γ τάξη :12
Δεν λειτουργεί τάξη υποδοχής.

19. Για κάθε τάξη υπήρχε και ένα τμήμα ένταξης όλων των φιλολογικών μαθημάτων.
20. Τα προβλήματα δυσλειτουργίας του σχολείου οφείλονται κυρίως στην παλαιότητα του κτηρίου. Τέτοια προβλήματα είναι: η αφανής διαρροή νερού με αποτέλεσμα μεγάλο χρέος στην ΕΥΔΑΠ, η πτώση εξωτερικών σοβάδων με κίνδυνο να τραυματιστούν περαστικοί και μαθητές, η καθίζηση ενός τοίχου στις τουαλέτες και άλλα παρόμοια.
21. Πολλές οικογένειες στην περιοχή αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα που αντικατοπτρίζονται στους μαθητές (ένδυση, σίτιση, συμπεριφορά). Τα σχολείο παρεμβαίνει, όπου μπορεί, με καλά αποτελέσματα τις περισσότερες φορές.
22. Α)Το σχολείο χρειάζεται γραμματέα, ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό για την στήριξη των μαθητών, σχολικό τροχονόμο για τον έλεγχο της εξόδου και εισόδου των μαθητών.
Β) Κατασκευή υπόστεγων για την προστασία των μαθητών από τον ήλιο και την βροχή.

Κυρίως όμως το σχολείο μας χρειάζεται μεγαλύτερη οικονομική υποστήριξη, γιατί τα χρήματα δεν επαρκούν για την συντήρηση τόσο μεγάλου και παλιού κτηρίου.

η-τάξη

e class

Ανοικτή Βιβλιοθήκη

anoiktibibliothiki

Εσωτερικός Kανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

kanonismos 2021 22

Εκδρομές -Γιορτές