3ο Γυμνάσιο

  Περιστερίου      

H ώρα είναι

Europe, Athens

Login Form

Ο καιρός στο Περιστέρι

Σήμερα γιορτάζουν

Αριθμός επισκεπτών

162827
TodayToday16
YesterdayYesterday44
This_WeekThis_Week165
This_MonthThis_Month1205
All_DaysAll_Days162827

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 34 επισκέπτες και κανένα μέλος

Φίλτρο
  • Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη 17η Νοεμβρίου 2018

    15-11-18 Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τη 17η Νοεμβρίου 2018

  • Εκδρομές

  • Σύλλογος Γονέων 2017

     ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

    (τον Οκτώβριο 2017)

    ΕΠΩΝΥΜΑ ΘΕΣΗ  ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΑΛΕΞΙΟΥ – ΓΚΙΝΗ ΜΑΡΙΑ   Πρόεδρος                 6932145514
    ΜΠΕΝΟΥ – ΜΠΕΝΕΤΟΥ ΛΙΝΑ Αντιπρόεδρος 6977263157
    ΖΗΚΥΡΗ-ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Γ. Γραμματέας  6972428222
    ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ  ΕΛΕΝΗ Ταμίας  
    ΓΙΑΛΟΥΡΑΚΗ – ΤΕΡΗ ΧΑΡΑ Μέλος  

                                                                                    

                                    

        

                                          


     

    ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ  ΣΚΑΚΙ

    Ο σύλλογος γονέων σε συνεργασία με το σκακιστικό όμιλο Περιστερίου πραγματοποίησε το Δεκέμβριο του 2014 σχολικό πρωτάθλημα σκάκι με την συμμετοχή 20 μαθητών από όλες τις τάξεις του σχολείου.Δόθηκαν αναμνηστικά διπλώματα σε όλους τους συμμετέχοντες και μετάλλια στους 3 πρώτους νικητές.

    Συγχαρητήρια σε όλους.

  • Τμήμα Ένταξης

    New Picture

    «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

    Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

    Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

    Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

    Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

    Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

    Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

    «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3»

    ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΕΣΠΑ 2007-2013

    Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

    Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες – προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

    Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

    Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

    Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

    1. Δράση 1: Εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Η Δράση 1 περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες για την αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της Πράξης, καθώς επίσης και την πρόσληψη και μισθοδοσία των Εκπαιδευτικών μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών για την εφαρμογή των καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επίσης, περιλαμβάνει την πρόσληψη και μισθοδοσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του αναγκαίου Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Επιπροσθέτως, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες δημοσιότητας για την ορθή προβολή της Πράξης και διάχυσης των αποτελεσμάτων της.
    2. Δράση 2:Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών (σύμβουλοι ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Η συγκεκριμένη Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων σχολικών συμβούλων ειδικής αγωγής και γενικής αγωγής, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές για τη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι σχολικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας με τη χρήση των Τ.Π.Ε. για την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διάχυση της γνώσης.
    3. Δράση 3:Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Συγκέντρωση και Συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων. Η Δράση 3 περιλαμβάνει την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τη συγκέντρωση και συμπλήρωση εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών και ειδικών εργαλείων για άμεση αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς για την εξατομικευμένη υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    4. Δράση 4:Φυσικό αντικείμενο της δράσης είναι η αποτίμηση της υλοποίησης της Πράξης.

      

     

    Στο 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου λειτουργεί τμήμα Ένταξης που έχει ως στόχο την εκπαιδευτική παρέμβαση με εξατομικευμένα προγράμματα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Σκοπός του τμήματος ένταξης είναι να επιτευχθεί η ένταξη των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες, τόσο σε μαθησιακό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο κοινωνικοποίησης.

        Στο Τμήμα Ένταξης συμμετέχουν οι μαθητές πουέχουν γνωμάτευση α

    πό διαγνωστική υπηρεσία (π.χ. ΚΕ.Δ.Δ.Υ, Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα) αλλά και μαθητές που δεν έχουν γνωμάτευση με άτυπη αξιολόγηση απο την Φιλόλογο Ειδικής Αγωγης του σχολείου. Οι δυσκολίες κάθε μαθητή αξιολογούνται ατομικά και στη συνέχεια δημιουγείται το ατομικό μαθησιακό πρόγραμμα ανάλογα με το μαθησιακό προφίλ των μαθητών και τις ανάγκες τους.

      Το τμήμα ένταξης δεν αποτελεί τμήμα ενισχυτικής διδασκαλίας. Μέσω της εξατομικευμένης διδασκαλίας, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να κάνουν παρέμβαση στις επιμέρους δυσκολίες των μαθητών (π.χ δυσκολίες στην γραφή, δυσγραφία, αργός ρυθμός ανάγνωσης, δυσαναγνωσία δυσκολίες στην γραμματική, στην παραγωγή γραπτού λόγου, δυσκολίες στα μαθηματικά κ.α.) και να διδάξει γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές διαχείρισης της γνώσης.

       Οι μαθητές του τμήματος ένταξης υποστηρίζονται στα φιλολογικά μαθήματα (7 ώρες Εβδομαδιαίως) από τη Φιλόλογο Ειδικής Αγωγής Μαρία Γεωργαλλίδου (ΠΕ02.50) και στα πρακτικά μαθήματα απο τη Φυσικό Κατερίνα Παπαχριστοδούλου (ΠΕ04.01.50).

  • Ενημέρωση Γονέων

    Ενημέρωση Γονέων για το Σχολικό Έτος: 2017-2018

    Ο σύλλογος διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου δέχεται τους γονείς, κάθε Τρίτη στις ώρες που αναφέρονται στον πίνακα που ακολουθεί:

    Α/Α
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΗΤΑ ΩΡΕΣ
    1 ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ (ΠΕ11) 

    ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

     
    2 ΠΗΤΤΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥΣΙΚΟΣ (ΠΕ16)

    ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

     
    3 ΤΖΙΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΘΕΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ01)  5η (11:50-12:35)
    4 ΚΥΡΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ- (ΠΕ10) ΘΕΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ01)  3η (10:00-10:45)
    5 ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02)  3η (10:00-10:45)
    6 ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02) 2η (9:05-9:50) και

    5η (11:50-12:35)

    7 ΘΕΟΧΑΡΗ ΟΛΥΜΠΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02)  6η (12:40-13:25)
    8 ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02)  5η (11:50-12:35)
    9 ΜΠΑΛΤΑΔΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02)  3η (10:00-10:45)
    10 ΣΙΟΥΖΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ(ΠΕ02)  4η (10:55-11:40)
    11 ΜΠΑΤΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ (ΠΕ03)  3η (10:00-10:45)
    12 ΚΟΛΛΙΝΙΑΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ (ΠΕ03)  4η (10:55 -11:40)
    13 ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ (ΠΕ03)  3η (10:00-10:45)
    14 ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ (ΠΕ04.01)  4η (10:55-11:40)
    15 ΤΣΑΒΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΛΟΓΟΣ (ΠΕ04.05)  4η (10:55-11:40)
    16 ΣΟΥΡΜΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΙΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ04.04)  **
    17 ΠΑΠΑΚΩΝ-ΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΓΑΛΛΙΚΩΝ(ΠΕ05)  4η (10:55-11:40)
    18 ΤΣΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ(ΠΕ06)  2η (9:05-9:50)
    19 ΝΤΟΒΛΕΤΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ(ΠΕ06)

    4η (10:55-11:40)

    20 ΔΙΝΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ (ΠΕ07)  **
    21 ΚΩΣΤΗΡΗ ΟΛΓΑ ΚΑΛ/ΤΕΧΝΙΚΩΝ (ΠΕ08)  5η (11:50-12:35)
    22 ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ(ΠΕ11)  5η (11:50 -12:35)
    23 ΣΚΟΥΤΑΡΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΚΟΙΝ/ΛΟΓΟΣ (ΠΕ10)  3η (10:00-10:45)
    24 ΚΥΡΙΤΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ(ΠΕ15)  **
    25 ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ17)  4η (10:55-11:40)
    26 ΚΟΝΣΟΥΛΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ (ΠΕ17)  **
    27 ΔΑΝΙΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕ19)  3η (10:00-10:45)
    28 ΓΑΛΑΝΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕ19)  4η (10:55-11:40)

     

    **: Αυτοί οι καθηγητές διδάσκουν και σε άλλα σχολεία. Συμβουλευτείτε το Ωρολόγιο Πρόγραμμα για τις ημέρες και ώρες που είναι στο σχολείο.

  • Ενημέρωση Γονέων 2017-2018

    Ενημέρωση Γονέων για το Σχολικό Έτος: 2017-2018

    Ο σύλλογος διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Περιστερίου δέχεται τους γονείς, κάθε Τρίτη στις ώρες που αναφέρονται στον πίνακα που ακολουθεί:

  • Δραστηριότητες 2014 - 2016

    ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ «ΑΛΗΘΙΝΟ» ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ
    Οι μαθητές της Γ τάξης του Σχολείου μας για μια ακόμη φορά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα Φορέων –Κέντρων Ημέρας απασχόλησης ατόμων με σωματικές και πνευματικές αναπηρίες καθώς και Δημόσιων Ειδικών Σχολείων και βρέθηκαν δίπλα σε αυτές τις ευπαθείς ομάδες συνανθρώπων μας.
    Την Τετάρτη 2/3/2016 όλη η Γ’ τάξη και την Παρασκευή 1/4/2016 οι μαθητές του Γ1 ανέλαβαν δράση στο Royal Bowling στο Μπουρνάζι ως εθελοντές. Κάποιοι από τους μαθητές ανέλαβαν την υποδοχή και την τακτοποίηση των συμμετεχόντων στους αντίστοιχους διαδρόμους, κάποιοι άλλοι τους κατηύθυναν και τους βοήθησαν στην επιλογή και ρίψη της μπάλας και άλλες ομάδες ανέλαβαν την βράβευση-απονομή μεταλλίων μετά τη λήξη των αγώνων.
    Πριν και κατά τη διάρκεια των δύο τουρνουά , οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να συνομιλήσουν με πολλά από αυτά τα άτομα ,να εκφράσουν τη χαρά τους μετά τις αυθόρμητες εκδηλώσεις αγάπης «των παιδιών» προς τα πρόσωπά τους (ένθερμους εναγκαλισμούς και πανηγυρισμούς σε κάθε επιτυχημένη προσπάθεια), να ενδιαφερθούν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας, να προβληματιστούν για τη ζωή και την εκπαίδευση τέτοιων ατόμων αλλά και να διδαχθούν ταυτόχρονα από αυτά τα άτομα για το ανεκτίμητο δώρο της ζωής και την τεράστια δύναμη της θέλησης.
    ¨Ένα διαφορετικό μάθημα , ένα μάθημα ζωής που έβαλε τους μαθητές σε σκέψη αλλά και τους έκανε να εκτιμήσουν αυτά τα οποία έχουν και θεωρούν δεδομένα.
    ¨Ένα μάθημα εκτός σχολείου ,που ευαισθητοποίησε και βοήθησε τους μαθητές στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων , τους οδήγησε στην ενσυναίσθηση και για κάποιους περισσότερο συνειδητοποιημένους άνοιξε το πεδίο για μελλοντικές επαγγελματικές αναζητήσεις.
    Η Διεύθυνση και οι καθηγητές του Σχολείου δέχθηκαν συγχαρητήρια τόσο για την άριστη συμπεριφορά και παρουσία των μαθητών όσο και την επαγγελματική προσέγγιση των συγκεκριμένων δράσεων.
    Είμαστε όλοι υπερήφανοι για τους μαθητές μας.

    https://flic.kr/s/aHskxyfKEy

     

     

     


     

    Εργασίες παιδιών στο μάθημα της οικιακής οικονομίας.

     

     

     

     


     

    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ….ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

     

    Φαινόμενο θερμοκηπίου, όξινη βροχή, χωματερές, ευτροφισμός…..

    Λέξεις που όλοι έχουμε ακούσει και χτυπάνε το καμπανάκι του συναγερμού για το περιβάλλον και την υγεία του πλανήτη. Πριν από ένα, ενάμιση μήνα στο μάθημα της Βιολογίας Β΄ Γυμνασίου αποφασίσαμε να μελετήσουμε αυτά και μερικά ακόμα περιβαλλοντικά προβλήματα με λίγο διαφορετικό τρόπο…

    Το μάθημα δεν θα το παρέδιδε η καθηγήτρια αλλά οι μαθητές που εργαζόμενοι σε ομάδες θα αναλάμβαναν την παρουσίαση συγκεκριμένων θεμάτων.

    Κι επειδή όταν τα παιδιά έχουν μεράκι κάνουν φοβερές δουλειές (άσε που χειρίζονται τους υπολογιστές καλύτερα από μας…) συγκεντρώνουμε εδώ κάποιες από τις εργασίες που παρουσίασαν σε power point οι ομάδες του Β3.

    Για να μην αδικήσουμε και άλλους μερακλήδες να αναφέρουμε το μικρό θεατρικό που οργάνωσαν κορίτσια του Β1 για να παρουσιάσουν το φωτοχημικό νέφος σαν συνταγή μαγειρικής σε πρωινάδικο και τα πειράματα προσομοίωσης που έψαξαν και παρουσίασαν οι μαθήτριες του Β2.

     

    Η υπερήφανη καθηγήτρια,

    Ι.Μενδώνη

     

     

     

     

     

     

     


     

    To 3o Γυμνάσιο παρακολούθησε μία «διαφορετική» Παράσταση

    Dialogue in the dark

    Στα πλαίσια του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος ErasmusKA1 ‘Διαπολιτισμικότητα: Mια πρόκληση για το σήμερα, μια ευκαιρία για το αύριο, οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου επισκέφτηκαν τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου το θέατρο Badmintonκαι συμμετείχαν στο πρωτοποριακό δρώμενο Dialog in the dark με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη διαφορετικότητα και τους κοινωνικούς φραγμούς. Στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους της εγκατάστασης, προσομοίωση του κέντρου της Αθήνας, αντιστράφηκαν οι ρόλοι: οδηγοί με μειωμένη ή χωρίς όραση συνόδευσαν τους μαθητές μας στο απόλυτο σκοτάδι σε μια βόλτα στο κέντρο της πόλης. Στην βόλτα μας, διάρκειας 60 λεπτών, οι τυφλοί οδηγοί έγιναν τα ‘’μάτια’’ μας. Κινηθήκαμε καθοδηγούμενοι από τη φιλική φωνή του οδηγού μας, από μυρωδιές, ήχους, ψηλαφώντας χάρτες, αγγίζοντας φυτά, αισθανόμενοι τους άλλους γύρω μας, έχοντας ενεργοποιήσει όλες τις αισθήσεις πέρα της όρασης. Αφού περπατήσαμε στον Εθνικό Κήπο όπου νιώσαμε το δροσερό αεράκι, ακούσαμε τιτιβίσματα πουλιών και μυρίσαμε το χορτάρι κατευθυνθήκαμε στο σταθμό του Συντάγματος. Εκεί ακυρώσαμε εισιτήριο και μπήκαμε στο μετρό, αποβιβαστήκαμε στο Μοναστηράκι όπου μας κατέκλυσαν μυρωδιές μπαχαρικών. Περάσαμε από τα γνωστά μας μαγαζάκια, τώρα όμως δε βλέπαμε αλλά αγγίζαμε τα καρύδια στους πάγκους και τα καλοκαιρινά σανδάλια! Η βόλτα μας τελείωσε σε ένα παραδοσιακό καφενείο, όπου συζητήσαμε ανοιχτά με τους οδηγούς μας για την πραγματικότητα τους. Στο σκοτάδι είδαμε με ‘άλλα μάτια’ και συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχει μια διαφορετική ζωή, αλλά ουσιαστικά διαφορετικότητα δεν υφίσταται. Δεν έχει χαρακτηριστεί άδικα από το διεθνή τύπο ως μια φιλοσοφική εμπειρία.

    Από τις πιο ωραίες εμπειρίες της ζωής μου. Ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!!!Μπάτσης

    Ήταν πολύ ωραία γιατί έμαθα, πώς ζουν οι άλλοι άνθρωποι που δεν έχουν όραση. Ήταν τέλεια. Φωτεινή Μπεχράκη

    Ένιωσα πολύ άβολα όταν σκεφτόμουν ότι εγώ έχω κάτι που νομίζω ότι είναι συνηθισμένο και καθημερινό, ενώ μερικοί άνθρωποι δεν το έχουν. Έφη

    Πέρασα πολύ ωραία. Τη στιγμή που μπήκαμε στο σκοτάδι μπορούσαμε να δουλέψουμε περισσότερο με τις άλλες αισθήσεις. Κ.Α

    Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία και μοναδική. Όλες οι δραστηριότητες που κάναμε εκεί με βοήθησαν να καταλάβω, πόσο διαφορετικά ζουν κάποιοι άνθρωποι. Μαρία

    Όλα τα σημεία μου άρεσαν, μα πιο πολύ προτίμησα τη στιγμή που ήμασταν στο μετρό. Ήταν απίστευτα, ήταν τόσο αληθινό μόνο που δε βλέπαμε. Η εκδρομή ήταν τέλεια. Δε βλέπω την ώρα να ξαναπάω. Γιώργος Κωνσταντόπουλος

    Φωτογραφίες: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16589762530

    https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/16776057342

     


     

    Eπίσκεψη στο ΙΕΚ Δέλτα

    Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius μαθητές του σχολείου μας με 3 καθηγητές πραγματοποίησαν επίσκεψη στο ΙΕΚ Δέλτα. Εκεί αφού παρακολούθησαν ολιγόλεπτη παρουσίαση για τις επαγγελματικές διεξόδους που τους παρέχει αυτός ο οργανισμός, ξεναγήθηκαν στους χώρους της σχολής και παρακολούθησαν σεμινάριο σχετικά με την Μεσογειακή Διατροφή. Στη συνέχεια μαζί με τους σεφ τις σχολής μαγείρεψαν ελληνικά φαγητά τα οποία και δοκίμασαν.
    Οι μαθητές μετά από αυτή την επίσκεψη θα ετοιμάσουν την εργασία «Γαστρονομικοί Θησαυροί της χώρας μου» την οποία και θα παρουσιάσουν στις 9 Μαρτίου στο Dusseldorf της Γερμανίας στο πλαίσιο του Comenius.

     

     

    ATH SIEMENS

     

     


     

    14/1/2015    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΑΠΟΥΝΙΟΥ

     Στα πλαίσια του μαθήματος project της β΄τάξης του 3ου γυμνασίου Περιστερίου «Η μεσογειακή διατροφή στην ζωή μας» οι μαθητές του τμήματος Β2 παρασκεύασαν το δικό τους σαπούνι.
    Κοινή δράση της ομάδας:
    ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΗΣΗ
    Η σαπωνοποίηση είναι η χημική αντίδραση εστέρων λιπαρών οξέων (γλυκεριδίων των οξέων) που βρίσκονται στα λάδια, με το υδροξείδιο του νατρίου. Τα προϊόντα είναι άλας νατρίου (σαπούνι) και γλυκερίνη.
    Το σαπούνι έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα. Στο νησί της Λέσβου, που θυσιάζονταν ζώα προς τιμή των θεών. Τα συγκεκριμένα ζώα αποτεφρώνονταν, στάχτες από σκληρό ξύλο συγκεντρώνονταν. Περνώντας τα χρόνια οι συγκεκριμένες στάχτες αναμειγνύονταν με τα υπολλείματα των θυσιαζόντων ζώων. Λέγεται ότι μετά από μιά δυνατή βροχή εμφανίστηκε ένα κίτρινο μείγμα από το βουνό των σταχτών και βρήκε το δρόμο κάτω από το λόφο όπου βρισκόταν ο ναός. Οι ντόπιες γυναίκες πλένοντας τα ρούχα τους στο τοπικό ποτάμι, πρόσεξαν ότι τα ρούχα τους ήταν καθαρότερα όταν το ποτάμι ήταν κιτρινωπό.
    Το σαπούνι χρησιμοποιείται κυρίως για το πλύσιμο, το ατομικό μπάνιο και τον καθαρισμό. Σαπούνια χρησιμοποιούνται συνήθως σε κλωστοϋφαντουργικά εργοστάσια νηματουργίας, ενώ είναι σημαντικό συστατικό των λιπαντικών.
    ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
    Εμείς φτιάξαμε το δικό μας σαπούνι. Στο εργαστήριο τεχνολογίας χρησιμοποιήσαμε όργανα και υλικά χημείου.
    ΥΛΙΚΑ
    Λάδι (ελαιόλαδο και λάδι καρύδας) 330ml
    Καυστική σόδα 51g
    Νερό 260g
    Αιθέρια έλαια 5-6 σταγόνες
    ΕΡΓΑΛΕΙΑ
    Ζυγαριά
    Αναδευτήρας
    Δοχείο (πλαστικό)
    Καλούπια
    ΕΚΤΕΛΕΣΗ
    1) Σε κατάλληλη ζυγαριά ζυγίσαμε την καυστική σόδα (ΝαΟΗ). Προσοχή με γάντια γιατί καίει τα χέρια.
    2) Ανακατέψαμε το νερό με καυστική σόδα μέχρι το μείγμα να γίνει διαυγές. Με γυαλιά και γάντια γιατί εκλύεται θερμότητα και ατμοί που ερεθίζουν τα μάτια.
    3) Ρίχνουμε σιγά-σιγά και ανακατεύουμε την σόδα μέσα στο λάδι.
    4) Συνεχίζουμε να ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα ν΄αρχίζει να πήζει μέχρι ν΄αποκτήσει παχύρευστη υφή.
    5) Σ΄αυτό το στάδιο ρίχνουμε εάν θέλουμε αιθέρια έλαια που θα δώσει μια διακριτική μυρωδιά στο σαπούνι μας.
    6) Αδειάζουμε το μείγμα σε καλούπια όπου θα μείνει για δύο μέρες ώστε να πήξει.
    7) Ξεκαλουπώνουμε μετά από δύο μέρες και αφήνουμε τις μπάρες σαπουνιού σε ανοιχτή επιφάνεια.
    8) Το σαπούνι είναι έτοιμο για χρήση μετά από ωρίμανση δύο μηνών.

    Γιά φωτογραφίες εδώ: https://www.flickr.com/photos/129685086@N06/sets/72157648740596353


     

     

    23/12/2014  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ

    Είναι αλήθεια πώς τέτοια ανταπόκριση δεν περιμέναμε…

    ΄Ηταν αρκετἠ μια κουβέντα της υποδιευθύντριας…

    Πώς τρέξανε έτσι; Πού τα βρήκαν;

    Γέμισαν το σχολείο με τρόφιμα για το κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου.

    Έτσι στις 23 Δεκεμβρίου τα παρέλαβαν από το σχολείο μας ο Αντιδήμαρχος παιδείας κος Θεοδωράκος Ανταστάσιος και η πρόεδρος του 3ου διαμερίσματος κα Πήττα Ευγενία.

    Να σημειώσουμε πώς τα τρόφιμα ήταν τόσα πολλά που χρειάστηκε και το κατάλληλο μεταφορικό μέσο για τη μεταφορά τους.

     

  • Γιορτές

    Γιορτές – εκδηλώσεις

    H ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

     

     


     

    H ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ 2015

    PB170029

    PB170041

    PB170035

    PB170031

    PB170036

    PB170034

     

     

  • Εκπαιδευτικά προγράμματα

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-2016
    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    1)ΜΑΥΡΟ ΘΕΑΤΡΟ: «το ποτάμι». Υπεύθυνοι καθηγητές: Σπυριδούλα Σκούταρη , Μαρκαντωνάκη Ελένη. Η πρώτη παράσταση θα γίνει στις 5 Φεβρουαρίου του 2016 στην «Ξυλοτεχνία» του δήμου Περιστερίου.
    2)ΘΕΑΤΡΟ: «Το τραίνο» του Λένου Χρηστίδη. Υπεύθυνοι καθηγητές: Μαστοράκος Νίκος, Μαρκαντωνάκη Ελένη
    ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    «Ποτάμι πηγή ζωής». Υπεύθυνοι καθηγητές: Πέζου Γεωργία, Μενδώνη Ιωάννα, Πρασιώτη Νερίνα
    ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
    «Η τέχνη ως επάγγελμα μέσα από την οπτική του κινηματογράφου». Υπεύθυνοι καθηγητές Κυρίτση Νατάσα, Δασκάλου Νικολέτα.

     


     

     

     

  • Νοέμβριος 2015

    Archives for : Νοέμβριος2015

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Σας προσκαλούμε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 17.30μ.μ. στο σχολείο, για συζήτηση θεμάτων που αφορούν την Γ’ τάξη, όπως η τριήμερη εκδρομή, το κόστος της οποίας υπολογίζεται σε περίπου 150 ευρώ, η συμπεριφορά των μαθητών στο σχολείο, η προετοιμασία για το λύκειο κ.α.

    Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

     

    Έπεσε η αυλαία για το Ευρωπαικό Πρόγραμμα Comenius

    Η τελευταία συνάντηση στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Comenius έλαβε χώρα στην Αλεξάνδρεια της Ρουμανίας (3-5/06/15) και φιλοξενήθηκε στο Γυμνάσιο Mihai Viteazul, όπου παραβρέθηκαν η συντονίστρια του προγράμματος και μια καθηγήτρια από το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου.
    Η πτήση προς Βουκουρέστι σύντομη. Προορισμός, το ορεινό χειμερινό θέρετρο Ποιάνα Μπράσοβ, σημείο συνάντησης όλων των αποστολών. Η διαδρομή προς τα Καρπάθια μαγευτική. Φτάνοντας μεσάνυχτα στο θέρετρο μας υποδέχθηκαν οι φίλοι μας υπό το φως του φεγγαριού.
    Το τοπίο που αντικρίσαμε το πρωί μας έκοψε την ανάσα. Βρισκόμασταν στην καρδιά των Καρπαθίων! Πρώτος μας σταθμός στο Μπρασόβ της Τρανσυλβανίας το κάστρο Μπραν ή κάστρο του Κομή Δράκουλα, ένα από τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα της Ρουμανίας. Εδώ μάθαμε ότι ο Κόμης Δράκουλας ή Βλαντ Ντρακούλ ο Τρίτος, πραγματικά υπήρξε ως Πρίγκιπας της Βλαχίας, εθνικός ήρωας και κατά κόσμον γνωστός ως «Βλαντ ο Παλουκωτής» λόγω των «ιδιαίτερων» μεθόδων που χρησιμοποιούσε ενάντια στους εχθρούς του. Ο Βλαντ Ντρακούλ γεννήθηκε το 1431 στην Τρανσυλβανία, μια ορεινή περιοχή στη σύγχρονη Ρουμανία .
    Επόμενος σταθμός το μαργαριτάρι των Καρπαθίων, το θέρετρο Σινάια, πατρίδα πολλών βασιλιάδων της Ρουμανίας. Εκεί ξεναγηθήκαμε στα κάστρα Πέλες και Πέλεσορ. Το πολυτελές κάστρο Πέλες υπήρξε θερινή κατοικία του Καρόλου Ι (1883) και το πιο διακριτικό κάστρο Πέλεσορ σε στυλ art nouveau ήταν το γαμήλιο δώρο του βασιλιά στον ανιψιό.
    Γεμάτοι εικόνες πήραμε το δρόμο της επιστροφής στην Αλεξάνδρεια.
    Την τελευταία μέρα στο Γυμνάσιο Mihai Viteazul η υποδοχή από τους μικρούς μαθητές με την εξαιρετική χορωδία τους ήταν συγκινητική, καθώς τραγούδησαν σε όλες τις γλώσσες του προγράμματος συνθέσεις καταξιωμένων ευρωπαίων συνθετών. Οι μεγαλύτεροι μαθητές μας προσέφεραν με περηφάνια τυπικά εδέσματα των χωρών του Προγράμματος που ετοίμασαν μόνοι τους σε ένα όμορφα διακοσμημένο χώρο με παραδοσιακές στολές.
    Οι μαθητές εργάστηκαν ξεχωριστά σε μεικτές ομάδες και μυήθηκαν στο origami – στην καλλιτεχνία διπλώματος χαρτιού.
    Η ομάδα των καθηγητών εργάστηκε πάνω στην αξιολόγηση του προγράμματος, συζητώντας και εξετάζοντας διεξοδικά την επίτευξη των άμεσων και έμμεσων στόχων.
    Στο τέλος της διετούς μας διαδρομής, στο κλείσιμο του προγράμματος Comenius οι άμεσοι στόχοι που μπορούμε να πούμε ότι επετεύχθησαν είναι οι παρακάτω:
    – η απόκτηση διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης,
    -η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την προσωπική ανάπτυξη,
    -η δραστηριοποίηση των συμμετεχόντων ως ενεργών πολιτών,
    -η προαγωγή ίσων ευκαιριών στη εκπαίδευση,
    -η προαγωγή εκμάθησης ξένων Γλωσσών και της χρήσης ΤΠΕ
    Αναμφισβήτητα το ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχε τα δυο τελευταία χρόνια το 3ο Γυμνάσιο Περιστερίου πρόσφερε ποκίλες παιδαγωγικές εμπειρίες και ερεθίσματα τόσο στους εκπαιδευτικούς όσο και στους μαθητές. Αποτέλεσε το κίνητρο για επικοινωνία μεταξύ των ευρωπαϊκών σχολείων ,τη συνειδητοποίηση από όλους ότι ανήκουμε σε μια ευρωπαϊκή οικογένεια διατηρώντας τη διαφορετικότητά μας από τη μία και ενισχύοντας την ενότητά μας από την άλλη.

    Ο κύριος σκοπός του είναι να προωθήσει το ενδιαφέρον για την Ευρωπαϊκή ιστορική κληρονομιά και την ίδια ώρα να ενισχύσει την ταυτοποίηση της τοπικής και της Ευρωπαϊκής κοινότητας, με την έννοια της ενότητας στην ποικιλομορφία (In varietate Concordia). Η ποικιλομορφία αποτελεί κρίσιμο αντίβαρο στην τάση απώλειας της ταυτότητας και των πολιτισμικών ριζών στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Η ενότητα δίνει έμφαση στις κοινές Ευρωπαϊκές μας αξίες που είναι αποτέλεσμα της κοινής μας κληρονομιάς από την αρχαιότητα ως σήμερα.
    Απαραίτητο μέρος της προσέγγισης αυτής αποτελούν οι κινητικότητες των μαθητών και των καθηγητών στην Ευρώπη μαζί με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. Μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμμετείχαν σε δραστηριότητες σε πολυεθνικές ομάδες και αποκτησαν ενεργές, βιωματικές εμπειρίες εξερευνώντας, αξιολογώντας, χαρτογραφώντας, συναντώντας εθελοντικές ομάδες, ασχολούμενοι με τη μουσική, το χορό και την τέχνη. Τα αποτελέσματα αυτά φτάνουν στη σχολική κοινότητα μέσω παραδοτέων όπως ιστοσελίδες, εκθέσεις, ιδέες για σχέδια μαθημάτων, γιορτές της «Ευρωπαϊκής μέρας», εργαστήρια και παρουσιάσεις.
    Όμως τα Ευρωπαϊκά σχέδια του 3ου Γυμνασίου δεν σταματούν εδώ.
    Το σχολείο συνεχίζει με 2 νέα προγράμματα Erasmus+KA1, Erasmus+KA2 και ελπίζει να εμπλέξει περισσότερους μαθητές, εκπαιδευτικούς και φορείς της τοπικής κοινωνίας.

η-τάξη

e class

Ανοικτή Βιβλιοθήκη

anoiktibibliothiki

Εσωτερικός Kανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

kanonismos 2021 22

Εκδρομές -Γιορτές